TheCreator

Timișoreana prezintă: Layeru-i Ler

Brieful competitiei

Inscrieri
11 Nov - 22 Nov
Categoria
DESIGN
Voturi
11 Nov - 24 Nov
Anunt castigatori
26 Nov

[Ca să participi, descarcă: Brieful complet | Kit-ul de participare | Regulamentul complet]

Ce așteptăm de la tine

Creează o felicitare cinstită de Sărbători, un layer cu zurgălăi care să cutreiere România! Căutăm cele mai frumoase vederi originale, gătite special de Sărbători. Îți poți testa creativitatea pe orice abordare vizuală: ilustrație, schiță, fotografie, colaj, typography – tu decizi. Totul pentru a le spune celor dragi că le urezi tot binele din lume.

Pentru cine creezi felicitările
Pentru toți românii care se adună laolată să ridice o halbă de Timișoreana la masa de Sărbători. Pentru toți cei care apreciază o urare scrisă și trimisă din inimă. Pentru toți cei care vor gânduri bune și timp alături de cei dragi de sărbători. Toate creațiile selectate vor putea fi trimise de mii de români către familii, prieteni, oameni dragi, în format printat sau online.

Ce vrem să vedem în creația ta
Orice idee creativă transpusă vizual într-o formă care să îi inspire pe români să se bucure în mod tradițional de Sărbători, împreună cu cei dragi, acasă. Poți crea o felicitare sau chiar mai multe, în funcție de cât multe idei ți se ascund în butoiul cu inspirație.

Fie că abordezi un moment de consum al berii, un colț de Sărbătoare, o metaforă, un gând bun sau o idee curajoasă și amuzantă, creația trebuie să reflecte atmosfera de Sărbători și bucuria de a fi împreună cu cei dragi, în spiritul Timișoreana.

Ce trebuie să știi despre brandul Timișoreana
Având o istorie de aproape 300 de ani, Timișoreana este prima bere romanească care duce povestea mai departe, pentru că se inspiră din experiențele de zi cu zi ale românilor.

Cei care consumă Timișoreana apreciază valoarea lucrului bine făcut și se înconjoară de micile bucurii ale vieții ori de câte ori au ocazia.

Logo
Nu este obligatoriu să folosești logoul Timișoreana în compoziție.

Copywriting
Dacă vrei să-ți arăți și veleitățile de scriitor, îți recomandăm să folosești fontului de brand (atașat în kit).
Dacă, în schimb, îți dorești să te joci în stil typography, poți alege orice font îți pune în evidență talentul.

Atmosfera care se potrivește spiritului brandului
Caldă, primitoare, familiară, emoționantă, românească, autentică.

 

Limite de care trebuie să ții cont

Ferește-te de vizualuri care pot atrage atenția copiilor (ilustrații de tip Disney, Moș Crăciun, ilustrații naive, personaje de poveste sau basm, etc.)

Nu manipula iconografia brandului (scutul, butoiul, logo-ul, sticla, halba, paharul etc.) într-o formă care poate atrage atenția copiilor.

Nu folosi în compoziții copii sau tineri care par mai mici de 21 ani.
Nu încuraja consumul excesiv în compoziții.
Nu este recomandat să abordezi asocieri directe între succesul unei situații și consumul de alcool.
Toate drepturile de autor asupra imaginilor pe care le folosești în felicitare trebuie să îți aparțină în totalitate sau să fie cumpărate de pe stocuri de imagini.

Înscriere si deadline-uri
Deja îți surâde inspirația? Poți să ne copleșești cu idei până pe 22 noiembrie, ora 23:59!

Template înscriere

Înscrierile: 11 noiembrie – 22 noiembrie
Votarea lucrărilor de catre public: 11 noiembrie – 24 noiembrie
Anunțarea Premiul: 25 noiembrie
Anunțarea Premiul de popularitate: 24 decembrie

[Ca să participi, descarcă: Brieful complet | Kit-ul de participare | Regulamentul complet]