Timișoreana prezintă: Layeru-i Ler din: DESIGN

Inscrieri: 11.11 22.11 Voturi: 11.11 24.11 Anunt castigatori: 26.11.2015

Despre brandul Timișoreana, trebuie să știi următoarele:

Culorile folosite
Timișoreana are culori predominante albastru și auriu. Sunt culori pe care le poți găsi și în logoul atașat în kitul de concurs.

Albastru: Pantone 2758C – CMYK 100/93/30/30
Bleu: Cyan – CMYK 100/0/0/0
Auriu: Pantone 141C – CMYK 11/27/72/0

Logo
Nu este obligatoriu să folosești logo-ul Timișoreana în compoziție.

Copywriting
Dacă vrei să-ți arăți și veleitățile de scriitor, îți recomandăm să folosești fontul de brand. Dacă, în schimb, îți dorești să te joci în stil typography, poți alege orice font îți pune în evidență talentul.

Atmosfera care se potrivește spiritului brandului
Caldă, primitoare, familiară, emoționantă, românească, autentică.

Limite de care trebuie să ții cont:
- Ferește-te de vizualuri care pot atrage atenția copiilor (ilustrații de tip Disney, Moș Crăciun, ilustrații naive, personaje de poveste sau basm, etc.).
- Nu manipula iconografia brandului (scutul, butoiul, logo-ul, sticla, halba, paharul etc.) într-o formă care poate atrage atenția copiilor.
- Nu folosi în compoziții copii sau tineri care par mai mici de 21 ani.
- Nu încuraja consumul excesiv în compoziții. De asemenea, nu este recomandat să abordezi asocieri directe între succesul unei situații și consumul de alcool.

Fiecare lucrare trebuie să fie sub forma unui fișier imagine însoțit de fișierul sursă, care să respecte următoarele condiții:

- imaginea creației încadrată în template-ul competiției
- sursa fiecărei lucrări trebuie să se încadreze în dimensiunea 148x105mm (landscape), 300 dpi, CMYK, în format .psd, .ai sau .eps
- formatele acceptate pentru înscrierea lucrarilor sunt JPEG, JPG, GIF sau PNG, in limita a 100 MB si fisier sursa PSD sau AI sau EPS, in limita a 100 MB.

Dovedește-ți creativitatea într-un canvas dedicat: template-ul de felicitare creat special pentru această campanie. Vizualul tău va fi afișat doar pe fața felicitării, pe verso spațiul fiind gândit pentru urările celor care vor trimite felicitări.

[Ca să participi, descarcă: Brieful complet | Kit-ul de participare | Regulamentul complet]