ADventura URSUS din: YOUNG FIBRA

Inscrieri: 16.03 27.04 Voturi: 16.03 01.05 Anunt castigatori: 06.05.2016

Ca să participi, descarcă: Brieful complet | Kit-ul de participare | Regulamentul complet

La Competitia “ADventura URSUS” (denumita in continuare “Competitia”) poate participa orice persoana fizica, cu domiciliul in Romania, cu varsta cupirnsa intre 18 si 30 de ani, cu exceptia angajatilor Organizatorului si ai celorlalte societati implicate in mod direct in organizarea si desfasurarea acestei Competitii.

Participantii la Competitie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului Regulament (denumit in continuare "Regulamentul").

Desfasurarea Competitiei
Competitia se desfasoara in perioada 16 martie – 6 mai 2016 in conformitate cu prevederile prezentului Regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii.

Lucrarile vor putea fi inscrise in competitie in perioada 16 martie – 27 aprilie 2016.
Votarea se va face in perioada 16 martie – 1 mai 2016.
Anuntarea si premierea in data de 6 mai in cadrul Galei Premiilor FIBRA.

Vor fi admise si publicate pe platforma doar lucrarile care respecta Brieful si Regulamentul publicate pe site-ul Competitiei.

Autorul trebuie sa se asigure ca in contul de utilizator din care face inscrierea fiecarei lucrari sunt corect introduse si actualizate datele de contact: nume, prenume, e-mail si telefon.

Fiecare participant poate avea un numar nelimitat de inscrieri.

Evaluarea lucrarilor va fi facuta de catre 3 tipuri de jurii in urmatoarea structura:
a. de catre juriul publicului, 30% din media finala – publicul va vota lucrarile admise;
b. de catre juriul profesionistilor, 70% din media finala – profesionistii vor vota lucrarile admise in competitie.
c. de catre juriul international al festivalului “Premiile FIBRA”

WATCHOUT:
Ursus incurajeaza consumul responsabil de alcool, distractia ca in filme nefiind o cauza directa a consumului de alcool.

Guideline-ul pentru utilizarea elementelor de brand:
Logo-ul (oricare dintre variante):
>> va fi utilizat in partea de jos a vizualului, fie in stanga, fie in dreapta, niciodata la mijloc
>> trebuie sa respire si sa aiba o zona libera de jur imprejur pentru a avea standout sufficient

Le gasesti in BRAND >> KIT_ADventura_URSUS.zip

Limite de care trebuie să ții cont:
Ferește-te de vizualuri care pot atrage atenția copiilor
(ilustrații de tip Disney, ilustrații naive, personaje de poveste sau basm, etc.).

Nu manipula iconografia brandului.
Nu folosi în compoziții copii sau tineri care par mai mici de 21 ani.
Nu încuraja consumul excesiv în compoziții.
De asemenea, nu este recomandat să abordezi asocieri directe între succesul unei situații și consumul de alcool.

Condiţiile tehnice pe care trebuie să le îndeplinească toate lucrările înscrise în Competiţie sunt:
O lucrarea inscrisa in competitie trebuie sa contina toate cele 3 vizualuri pentru cele 3 billboard-uri succesive  asezate in layoutul competitiei
>> In format de prezentare | Formate:  fișierul imagine - JPEG, JPG, GIF sau PNG, în limita a 10 MB
>> In format de fișier sursă  | Formate: fișierul sursă - PSD sau AI, în limita a 100 MB.
[ Layoutul competitiei este ADventura_INSCRIERE_YOUNG_FIBRA.jpg   din  KIT_ADventura_URSUS.zip ]

Ca să participi, descarcă: Brieful complet | Kit-ul de participare | Regulamentul complet