Grand Spoof 2012 din: VIDEO

Inscrieri: 14.06 15.07 Voturi: 18.07 08.08 Anunt castigatori: 09.08.2012

[UPDATE] Au fost alesi castigatorii Grand Spoof 2012. Vezi rezultatele finale aici.

[Mai jos gasesti regulamentul pe scurt. Ca sa te inscrii in competitie, descarca si citeste Regulamentul complet si nu uita sa adaugi la finalul spoof-ului tau cartonul obligatoriu

Reguli si conditii de inscriere pe scurt 

Competitia presupune realizarea unui spoof original, pe suport video, cu durata de maxim 90 de secunde si dimensiune de maxim 100 MB, care sa raspunda cerintelor din Brieful oficial de competitie. 

Conditiile tehnice pe care trebuie sa le indeplineasca toate lucrarile inscrise sunt:
- suportul trebuie sa fie video, profesional sau semiprofesional. Se accepta si filme facute cu aparatura tip homevideo (camera video mini divicam, telefon mobil s.a.)
- formatele acceptate sunt: AVI, MPG, WMV, Quicktime, FLV
- dimensiunea recomandata a filmului este de 720×576 pixeli, compresie dv-pal, sunet 48kh
- spoofurile pot sa fie filmate pe suport analogic sau pot fi realizate direct digital folosind tehnici de animatie
- spoofurile trebuie sa includa mentiunea reclamei parodiate, iar ultimul cadru trebuie sa cuprinda cartonul final obligatoriu timp de 3 secunde

 

Etapele competitiei 

De pe 14 iunie pe 15 iulie sunteti invitati sa creati si sa inscrieti spoofuri originale, care respecta brieful competitiei. Filmele finaliste vor fi publicate pe masura ce sunt admise in competie.

Intre 18 iulie si 8 august finalistele vor fi votate de publicul larg si de juriul profesionistilor.

Pe 16 august, cele mai bune spoofuri inscrise in competitie vor fi prezentate in cadrul evenimentului de publicitate neconventionala ADfel.