Identitatea vizuală a Constanței - Orașul îmbrățișat cu marea
Constanta - The Light of the Black Sea
2 voturi
Daca nu ai cont IQads iti poti face rapid unul aici.
Lucrare creata de Vaduva Alin
Constanta si-a pierdut treptat atractivitatea distincta. Viziunea orasului este clara: sa-si restabileasca farmecul autentic, energia moderna si esenta cosmopolitana.
Cum poate acest logo sa rezolve aceasta problema?
In centrul sau se afla Farul Genovez , un un simbol al indrumarii, rezilientei si reinnoirii. Timp de secole, lumina sa a primit calatorii din întreaga lume, fiind un martor tacut al bogatei istorii și influențelor diverse a Constantei. Simbolul este simplu si contine niste umbre subtile care dau logo-ului adancime si perspectiva.
Ceea ce inconjoara farul este un mosaic multicultural ce aminteste de influentele romane , grecesti si otomane dar care in acelasi timp represinta un soare stilizat , un element ce aduce caldura , ospitalitatea si farmecul orasului. Formele rotunjite respecta energia feminina a orasului si se imbina cu fontul simplu , modern si cu aspectul lui evidentiator.
Care este scopul si impactul pe care il are acest logo?
Orientare si dezvoltare– Farul reprezinta rolul Constantei ca un far al culturii, afacerilor și turismului.
Identitate multiculturala – Modelul mozaic al soarelui intareste radacinile diverse ale orasului si spiritul primitor.
Eleganta si versatilitate – Executia curata si moderna asigura adaptabilitatea la branding, evenimente si aplicatii digitale.
Ce il face diferit?
Majoritatea branding-ului oraselor se incadreaza in categorii cliseice: valuri, ancore , scut sau siluete ale orizontului. Acest logo sparge stereotipurile, insa cum?
Echilibreaza istoria cu modernitatea si imbina caldura feminina (ospitalitate, cultura) cu prezenta indrazneata (energie radianta, incredere).
Acest logo aduce toate aspectele orasului intr-un singur loc si va ramane un simbol "timeless" pentru mult timp.
Voturi: 2