Grand Spoof - editie speciala din: VIDEO

Inscrieri: 25.11 31.01 Voturi: 01.02 16.02 Anunt castigatori: 17.02.2011

Juriul publicului

Votul publicului reprezinta 40% din media finala a fiecarei lucrari.

Orice utilizator cu cont IQads valabil poate acorda din contul sau de utilizator, prin sistemul de votare IQads, cate un vot uneia, mai multora sau tuturor lucrarilor admise in competitie, pe care le apreciaza. Votul publicului larg e acordat online, in pagina competitiei.

Dintr-un cont de utilizator, o lucrare poate fi votata cel mult o data, dar un utilizator poate vota oricate lucrari din competitie.

Dupa finalizarea voturilor, numarul de voturi acordat de catre public, prin sistemul de vot IQads, fiecarei lucrari din competitie este transformat intr-o nota, de la 0 (cel mai slab) la 10 (cel mai bun). Numarul de voturi acordate prin sistemul de vot IQads celei mai votate lucrari este considerat echivalent cu media 10, iar mediile celorlalte lucrari sunt calculate proportional cu aceasta.

LIKE-urile acordate pe Facebook nu influenteaza aceasta jurizare.

Exemplu:

Lucrarea 1 – 150 voturi / cele mai multe – echivalentul notei 10

Lucrarea 2 – 117 voturi / echivalentul notei 7,8

...

Lucrarea n – 7 voturi / echivalentul notei 0,4666


Ana Militaru

Redactor-sef, IQads


Antonia Tucheac

Redactor-sef, SMARK


Alina Galeriu

Redactor, SMARK


Adriana Lungu

Business Developer, IQads


Marius Cristea

Managing Director, Blue Idea (IQads & SMARK)