Grand Spoof - editie speciala
Brieful competitiei
UPDATE: termenul inscrierilor se prelungeste pana pe 31 ianuarie. Poate mai intelege cineva brieful asta complicat pe care l-am dat.
Incurajeaza-i sa faca din nou reclame misto! Alege-ti un spot din trecutul glorios al publicitatii romanesti si transforma-l astfel incat sa parodieze o situatie din publicitatea romaneasca din prezent (o intamplare din agentie, de la prezentarea la client, o intamplare din departamentele de marketing, o intalnire dintre publicitari si consumatori etc.), situatie din cauza careia nivelul creativitatii a ajuns la nivelul actual.
Fie ca li se adreseaza accountilor, plannerilor, creativilor sau clientilor, fie ca ii lauda pe unii, fie ca ii condamna pe altii, spoof-urile create au rolul de a incuraja oamenii de publicitate sa faca din nou reclame misto, ca in vremurile bune ale reclamelor autohtone, rezolvand astfel brief-ul unui singur client: publicitatea romaneasca.
Competitia este deschisa atat pentru pasionatii de publicitate (profesionisti sau amatori, care vor sa inscrie un spoof ca persoane fizice), cat si pentru agentii. Cei care inscriu un spoof in numele agentiei sunt rugati sa trimita un mail la marin@IQads.ro cu numele clipului si username-ul sub care l-au incarcat pe Creator.IQads.ro/GrandSpoofSpecial.
Inscrierile se pot face in perioada 25 noiembrie - 19 decembrie 25 noiembrie 2010 - 31 ianuarie 2011, iar perioada de votare este 22 decembrie 2010 – 16 ianuarie 2011 1 - 16 februarie 2011
Competitia are 2 jurii: echipa IQads si publicul larg. Media generala a fiecarei lucrari va fi formata calculata astfel: 60% din media notelor acordate de echipa IQads si 40% din media notelor acordate de juriul publicului larg.
Pentru toate celelalte detalii, nu uita sa descarci si citesti si Regulamentul.