Grand Spoof - editie speciala din: VIDEO

Inscrieri: 25.11 31.01 Voturi: 01.02 16.02 Anunt castigatori: 17.02.2011

UPDATE: termenul inscrierilor se prelungeste pana pe 31 ianuarie. Descarca Regulamentul sau citeste-l mai jos.

Modalitatea de calcul a clasamentului, pe scurt

Lucrarile admise in concurs vor fi votate de 2 jurii:

- Juriul publicului larg. Orice utilizator cu cont valabil IQads poate acorda cate un LIKE uneia, mai multor sau tuturor lucrarilor admise in competitia prezenta pe care le apreciaza. Dintr-un cont de utilizator, o lucrare poate fi votata cel mult o data. Dupa finalizarea voturilor, numarul de Like-uri acordat fiecarei lucrari de catre public este transformat intr-o nota, de la 0 (cel mai slab) la 10 (cel mai bun). Numarul de LIKE-uri al celei mai votate lucrari este considerat echivalent cu media 10, iar mediile celorlalte lucrari sunt calculate proportional cu aceasta.

Lucrarea 1 – 150 LIKE- uri / cele mai multe – echivalentul notei 10

Lucrarea 2 – 117 LIKE-uri / echivalentul notei 7,8

etc....

Lucrarea n – 7 LIKE-uri / echivalentul notei 0,4666

Pentru fiecare lucrare, votul acordat de public conteaza intr-o proportie de 40% din nota finala.

- Juriul format din reprezentanti IQads. Fiecare reprezentant IQads va acorda fiecarei lucrari cate o nota de la 0 (cel mai slab) la 10 (cel mai bun).

Pentru fiecare lucrare, media acordata de juriul reprezentantilor IQads valoreaza 60% din nota finala.

- Nota finala: Nota finala a fiecarei lucrari va fi deci calculata astfel: 60% din media notelor acordate de echipa IQads si 40% din media acordata de juriul publicului larg, conform procedurii de mai sus. In caz de egalitate, juriul IQads va ierarhiza de comun acord spoofurile aflate la egalitate, astfel incat sa poata fi stabilita o ordine a primilor 3 clasati pentru inscrierile din partea persoanelor fizice si un castigator pentru inscrierile din partea agentiilor.

 

Regulamentul Oficial al CONCURSULUI GRAND SPOOF EDIŢIE SPECIALĂ

Organizator:

S.C. BLUE IDEA PROMOTIONS S.R.L., persoană juridică română, cu sediul social in str Prof. David

Emmanuel, nr. 9bis, parter, sector 1, Bucuresti, cu adresa de corespondenta in strada Aleea Alexandru, nr. 9, sector 1, Bucuresti, cod postal 011821, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/19144/2006 si cod fiscal RO 19233120, reprezentată legal de Marius Cristea, în calitate de Administrator, denumita in continuare "Organizator".

Participantii la concurs sunt obligati sa respecte termenii si conditiile regulamentului potrivit celor mentionate mai jos (denumit in continuare "Regulament "). Regulamentul este intocmit si va fi facut public prin vizitarea site-ului http://Creator.IQads.ro/GrandSpoofSpecial.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a opri Concursul in orice moment, de a modifica prezentul Regulament, urmand ca astfel de schimbari sa intre in vigoare numai dupa anuntul prealabil de prezentare a acestor modificari pe site-ul http://Creator.IQads.ro/GrandSpoofSpecial.

Organizatorul isi rezerva dreptul si de a modifica termenul-limita pentru inscrierea spoturilor, cu conditia sa anunte in prealabil acest lucru pe http://Creator.IQads.ro/GrandSpoofSpecial.

Detalii privind desfasurarea Concursului:

Concursul se desfasoara pe site-ul The Creator, in sectiunea Grand Spoof Special, in perioada 25 noiembrie 2010 – 16 ianuarie 2011 17 februarie 2011. Concursul se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament care este obligatoriu pentru toti participantii.

Mecanism, reguli si conditii de inscriere:

Concursul presupune realizarea unui clip video de maxim 90 de secunde, astfel comprimat incat sa nu depaseasca 50 MB, sa transforme un spot TV din trecutul glorios al publicitatii romanesti,  astfel incat sa parodieze o situatie din publicitatea romaneasca din prezent, situatie din cauza careia nivelul creativitatii a ajuns la nivelul actual.

Fie ca li se adreseaza accountilor, plannerilor, creativilor sau clientilor, fie ca ii lauda pe unii, fie ca ii condamna pe altii, spoof-urile create au rolul de a incuraja oamenii de publicitate sa faca din nou reclame misto, reamintind de standardele creative pe care le atinsese publicitatea romaneasca, la fel ca in vremurile bune ale reclamelor autohtone. Spoturile realizate au drept client publicitatea romaneasca.

Materialele video (denumite in continuare „spoofuri”) vor putea fi inscrise in concurs pana la data de 19 decembrie 2010 31 ianuarie 2011, ora 24:00, printr-o metoda unica de inscriere: prin urcarea materialelor la adresa http://Creator.IQads.ro/GrandSpoofSpecial/inscrieri.

Participantii se pot inscrie in 2 categorii:

- Inscrieri din partea unei agentii de comunicare / agentii de publicitate / agentii de PR / agentii interactive (conditii de participare: membrii echipei, minim 2, lucreaza in aceeasi agentie si inscriu lucrarea in numele agentiei). Pot fi realizate un numar nelimitat de inscrieri din partea unei agentii, insa, pentru a valida apartenenta la agentie, participantii trebuie sa trimita un mail de confirmare pe adresa marin@iqads.ro, de pe o adresa de mail a agentiei, specificand username-ul folosit pentru a incarca spoof-ul pe Creator.IQads.ro.

- Inscrieri din partea unor persoane fizice, care nu reprezinta o agentie, indiferent ca lucreaza sau nu intr-o agentie (indiferent ca reprezinta o echipa sau doar un individ)

Pentru inscriere, utilizatorii trebuie sa aiba cont valabil pe IQads.

Fiecare participant care inscrie la oricare din cele doua categorii poate avea un numar nelimitat de inscrieri.

Este interzisa trimiterea spoofurilor pentru care participantii la concurs nu detin drepturi de autor sau nu au acordul autorului pentru a utiliza respectivele materiale sau fragmente din materialele finite

Organizatorul nu va admite in concurs spoofurile pe care le consideră obscene, provocatoare sau care incalca in vreun fel Legea drepturilor de autor sau alte legi romanesti in vigoare la data Concursului.

Spoofurile trimise trebuie sa fie originale si sa respecte tema Concursului.

Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru niciun spoof insusit in mod ilegal de catre concurenti.

Concurentul este unic responsabil pentru orice consecinte directe sau indirecte care pot aparea ca urmare a participarii cu spoofuri la acest concurs.

Organizatorul are urmatoarele drepturi:

- Organizatorul nu considera in mod automat ca trimiterea unui spoof reprezinta o garantie ca aceasta va participa la concurs,

- Organizatorul îşi rezervă dreptul de a nu aproba în concurs materialele care nu se încadrează în tema impusă sau care nu respectă regulile şi condiţiile de înscriere.

- Organizatorul isi rezerva dreptul de a decide daca, in ce conditii si unde spoofurile trimise de participanti vor fi facute publice.

Astfel de materiale devin proprietatea Organizatorului in momentul transmiterii lor de catre concurenti, libere de orice pretentii emise de o persoana sau un grup de persoane, putand fi utilizate in orice scop de catre Organizator, fara obligatia de a acorda ulterior compensatii pentru utilizarea lor.

Validitate:

Pentru ca participarea să fie considerată validă, spoofurile trimise trebuie să se înscrie în tema concursului, sa intruneasca criteriile tehnice şi sa se incadreze in termenul limita de trimitere, respectiv 19 decembrie 2010 31 ianuarie 2011, ora 24:00.

Obligatii asumate de participanti:

- sa se inscrie in Concurs folosind un cont IQads cu date de contact valide si complete, astfel incat sa poata fi contactati de organizatori in cazul castigului;

- sa fie de acord sa primeasca mesaje informative legate de Concurs din partea organizatorilor;

Castigatorii sunt de acord sa cedeze exclusiv in favoarea Organizatorului toate drepturile de autor asupra fiecarui spoof trimis, pe perioada a 18 luni, conform cu Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare, cesiunea fiind nelimitata teritorial, intelegand prin aceasta ca isi produce efecte in orice teritoriu de pe mapamond.

Premii:

Premiile pentru primii 3 clasati din categoria inscrierilor nu sunt din partea unei agentii de comunicare sunt: cate un iPod Touch.

Premiile pentru primul clasat din categoria inscrierilor din partea unei agentii de comunicare este promovarea in headerul IQads, timp de 2 saptamani. Headerul va contine sloganul spoof-ului castigator, cu semnatura si logo-ul agentiei castigatoare, link-ul mergand catre clipul creat.

Componenta juriului de specialitate va fi anuntata in pagina concursului.

Premiul oferit in urma votului publicului, este o camera foto oferita de eMAG:

Nu este posibilă înlocuirea premiului oferit cu alte beneficii.

Acordarea premiilor:

Cele doua premii ale concursului Grand Spoof se acorda in urma jurizarii (din perioada 22 decembrie 2010 – 16 ianuarie 2011 1 - 16 februarie 2011), in data de 17 februarie 2011.

Lucrarile admise in concurs vor fi votate de 2 jurii:

- Juriul format din echipa IQads. Fiecare membru al echipei va acorda fiecarei lucrari cate o nota de la 1 (cel mai slab) la 10 (cel mai bun). In caz de egalitate, juriul va ierarhiza de comun acord spoofurile aflate la egalitate, astfel incat sa poata fi stabilita o ordine a primilor 3 clasati.

- Juriul publicului larg: Orice utilizator cu cont valabil IQads poate acorda cate un Like uneia, mai multor sau tuturor lucrarilor admise in competitia prezenta. Dintr-un cont de utilizator, o lucrare poate fi votata cel mult o data.

Media generala a fiecarei lucrari va fi formata calculata astfel: 60% din media notelor acordate de echipa IQads si 40% din media notelor acordate de juriul publicului larg.

Instiintarea castigatorului:

Rezultatele vor fi anuntate pe 17 ianuarie 17 februarie 2011, pe site-ul competitiei. Castigatorii vor fi in prealabil contactati telefonic, pe parcursul zilei de  17 ianuarie 17 februarie 2011, si vor trebui sa confirme acceptarea premiului pina la ora 16:00, inclusiv. Castigatorul care nu poate fi contactat telefonic pina la aceasta data, va pierde premiul. In acest caz, premiul va fi acordat participantului care urmeaza in clasament.

Dupa confirmarea acceptarii premiului, castigatorul va trebui sa trimita organizatorului o copie a buletinului / cartii de identitate si sa semneze in original un proces verbal.

Castigatorul va intra in posesia premiului in cel mult 30 de zile calendaristice de la data cand i-a fost adus la cunostinta ca este castigator, in baza actului de identitate si in urma semnarii in original a unui proces verbal de predare – primire.

Predarea premiului poate fi un eveniment public. Prin participarea la acest concurs, participantii sunt de acord ca, in cazul in care vor castiga, numele si prenumele, localitatea în care domiciliază si fotografia lor sa poata fi facute publice si folosite in scopuri publicitare de catre organizator in diverse materiale de presa, audio, video, fără nici un fel de plată aferentă. Câştigătorul premiului va semna o declaraţie în acest sens, conform celor solicitate de către organizator.

Taxe şi impozite aferente

Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre câstigatori ca urmare a dobandirii premiilor, in conformitate cu prevederile art.77, alin (1) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal.

Veniturile obtinute din premii de catre castigatori in cadrul Campaniei, in bani si/sau in natura, se impun prin retinere la sursa cu o cota de 16% aplicată asupra venitului net realizat din fiecare premiu, cu exceptia premiilor cu o valoare mai mica de 600 de lei, care nu sunt supuse impozitarii. In cadrul Grand Spoof, organizatorul va suporta acest impozit. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu premiile castigate sunt si raman in sarcina exclusiva a câstigatorului.

Drept de participare:

Concursul este deschis tuturor persoanelor fizice, indiferent de nationalitate, rasa, sex sau religie, care au implinit varsta de 18 (optsprezece) ani pana la data de 1 noiembrie 2010, care au domiciliul / resedinta in Romania.

Litigii:

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezentul concurs se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Eventualele sesizări legate de desfăşurarea concursului vor fi făcute pe adresa organizatorului: S.C. BLUE IDEA PROMOTIONS S.R.L., Aleea Alexandru, nr. 9, sector 1, Bucuresti, pana la data de 1 februarie 1 martie 2011. Sesizarile ulterioare nu vor mai fi luate în considerare.

Prelucrarea si protectia datelor personale

Prin participarea la Concurs, participantii isi exprima consimtamantul expres si neechivoc pentru activitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal (nume, prenume, telefon, email) de catre Organizator in scopul: validarii, acordarii si trimiterii premiilor catre castigatori;

Datele personale ale participantilor sunt confidentiale si vor fi folosite doar pentru functionarea normala a Concursului. Organizatorul va dezvalui o parte din datele personale colectate, respectiv nume, prenume, exclusiv societatilor afiliate si/sau partenerilor contractuali, in scopul utilizarii acestor date in activitatile de promovare aferente Concursului (televiziune, radio, presa, alte materiale tiparite). Organizatorul se obliga ca o astfel de dezvaluire de date personale se se limiteze numai la castigatorii premiilor oferite in cadrul Concursului.

Astfel, pe baza consimtamantului liber exprimat, castigatorii vor participa la activitati publicitare relevante, iar numele, prenumele si imaginea lor vor fi utilizate gratuit de catre Organizator si societatile afiliate, in scopul publicitar amintit. Castigatorii au dreptul de a refuza utilizarea acestor date in activitatile de promovare aferente concursului, printr-o simpla adresa de refuz transmisa Organizatorului.

Tuturor participantilor la Concurs le sunt garantate drepturile in conformitate cu Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, lege care ofera persoanelor vizate dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Participantii au dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale si de a solicita stergerea datelor. De asemenea, este recunoscut dreptul participantilor de a se adresa justitiei.

Pe baza obtinerii consimtamantului liber exprimat si neconditionat, persoanele vizate vor dispune de dreptul de a opta pentru o prelucrare ulterioara a datelor personale in scop de marketing direct.

Pentru exercitarea acestor drepturi, persoanele vizate se pot adresa Organizatorului cu o cerere scrisa, datata si semnata, expediata pe adresa Piata Presei Libere Nr.1, corp A, etaj 2, Bucuresti - Sector 1, iar acesta se obliga: sa îi confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal, în mod

gratuit pentru o solicitare pe an; sa rectifice, actualizeze, blocheze, elimine sau transforme în date anonime, în mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001; sa înceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.

Dispozitii finale:

Participarea la concurs presupune acceptarea implicita a prevederilor prezentului Regulament de Concurs. Regulamentul concursului este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant la adresa de corespondenta a societatii: str: Aleea Alexandru, nr 9, etaj 3
Bucuresti, sector 1, cod postal: 011821, în fiecare zi lucrătoare între orele 10:00 – 18:00.

Detalii se pot obtine la numarul de telefon 0744 582 736 între orele 10:00 – 18:00 de luni până vineri, precum si pe adresa de email contact@IQads.ro, cu subiectul Grand Spoof

Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate pentru continutul spoofurilor inscrise in Concurs. Acestea reprezinta parodii menite sa stimuleze creativitatea si vor fi tratate ca atare.

ORGANIZATOR:

S.C. BLUE IDEA PROMOTIONS S.R.L.