Nescafe Dolce Gusto Design Competition din: DESIGN

Inscrieri: 02.02 09.03 Voturi: 12.03 13.04 Anunt castigatori: 15.04.2011

[Mai jos gasesti brieful pe scurt. Ca sa participi, descarca si citeste Brieful complet

UPDATE: Am adaugat o clarificare despre modificarea formei espressorului, care nu este permisa.]

Tema: What Inspires You?

Cerinte: Creeaza un design care sa inspire. Un design care, aplicat pe espressoarele Nescafe Dolce Gusto, modelele Picollo, Melody, Circolo, sa se integreze in mod natural si memorabil pe suportul sau si care sa-l reinterpreteze – ca forma si ca sens.

Designul realizat nu trebuie sa modifice in niciun fel forma originala a espressorului. Asadar, designul creat pe suprafata espressorului trebuie sa se foloseasca de forma actuala a modelului pe care este aplicat si nu trebuie sa contina niciun fel elemente adaugate, inlocuite sau scoase din forma originala a celor 3 modele de espressoare.

Cum inscrii creatiile: Trimite-ne fiecare inscriere sub forma unei imagini a espressorului din gama ta favorita, cu designul aplicat pe el. Iti recomandam sa folosesti imaginile espressoarelor incluse in kit-ul disponibil pe site, pe care aplici ideea ta de design. Ai timp sa te inscrii pana pe 9 martie 2011. Dar inainte sa ne trimiti lucrarea, fii sigur ca ai citit cu atentie brieful si regulamentul complete.

Continut: nu exista restrictii in ceea ce priveste continutul sau stilul designului, atat timp cat lucrarea este originala, starneste imaginatia si respecta celelalte parti ale briefului si regulamentului.

Este interzisa folosirea de materiale asupra carora autorul nu detine drept de autor. Ca regula generala, nu este permisa folosirea niciunui set de brushes (din Gimp, Photoshop sau orice alt program de grafica), a fonturilor, imaginilor, vectorilor sau oricaror elemente realizate de altcineva decat autorul/autorii lucrarii, atat timp cat respectivele materiale constituie o parte semnificiativa (peste 25%) din lucrarea inscrisa. De asemenea, iti recomandam sa nu folosesti in lucrarea ta niciun element de branding: niciun logo (fie el al Nestle, Nescafe Dolce Gusto sau al oricarui alt brand) si niciun alt element de marca. Detalii in brief si regulament.

Jurizare: Evaluarea lucrarilor finaliste va fi facuta de catre 2 jurii, in perioada 12 martie – 13 aprilie 2011: juriul publicului larg, 40% din media finala a fiecarei lucrari si juriul profesionistilor, 60% din media finala a fiecarei lucrari. Pentru detalii asupra sistemului si a criteriilor de vot, citeste regulamentul complet.

 

Afla detaliile: Brieful complet | Imaginile espressoarelor | Regulamentul complet

Pentru alte idei si informatii despre Nescafe Dolce Gusto, sigur te mai ajuta sa te uiti si aici: www.Dolce-Gusto.ro


Comentarii