Tricoul tau de designer. Imprimat cu EPSON din: DESIGN

Inscrieri: 16.02 15.03 Voturi: 16.02 22.03 Anunt castigatori: 27.03.2018

Ca sa participi, vezi: 
Brieful complet | Kit-ul de participareRegulamentul complet

 

Ce ai de facut?

Inchipuie-ti ca esti intr-una din zilele alea in care te trezesti prost. Nimic din lume nu merge cum trebuie, totul e gri nu doar in jur si cand iti arunci ochii pe geam, dar si-n sufletul si inima ta. Parul ti-e vraiste, cearcanele la locul lor, deja ai intarziat si poti sa juri ca n-ai cu ce sa te imbraci (mormanul de haine tocmai aruncat pe jos ar avea niste obiectii aici).

Pentru astfel de situatii, ai nevoie de o salvare. Un tricou care sa te inteleaga si sa se potriveasca de minune orice ai pune pe tine. Un tricou, poate, cu un mesaj destept. Scris, ilustrat. Poate c-o scena dintr-un film. Sau cu un design de-ti ridica spranceana. Genul de tricou in stare sa anime cea mai plictisitoare tinuta, aleasa intr-o doara, intr-una dintre zilele de care am vorbit mai sus.

Deci ce ai de facut pana la urma? Un design capabil sa transforme un simplu tricou intr-un fashion statement. Canvasul tau poate fi alb, negru sau viu colorat, e complet alegerea ta. Si la fel de multa libertate ai si pe partea de concept. 

Totusi trebuie sa tii cont de trei reguli:

- sa nu depasesti chenarul din template!!! el este pentru delimitarea spatiului de design;
- sa nu desenezi elemente care sa duca cu gandul la nuditate, sex, consum de alcool/droguri sau care sa aiba conotatii religioase si sa nu folosesti cuvinte vulgare;
- si sa nu folosesti elemente din identitatea brandului, cum ar fi logoul, indiferent de forma in care intentionezi s-o faci - originala sau distorsionata.

 

Ce primesti?

EPSON Romania si Dacora Print se vor ocupa de premii. Inclusiv de producerea, respectiv, imprimarea lor, caci avem asa:

Locul I: 500 EUR (ei vin deja imprimati, hehe) + o colectie de 30 de tricouri 
Locul II: o colectie de 20 de tricouri
Locul III: o colectie de 10 tricouri

Deci trebuie sa stii ca tricourile vor purta exact ce designuri ai facut/ai ales. Iar daca iesi pe Locul I, iti poti expune colectia de 30 de tricouri in cadrul unui eveniment organizat de EPSON Romania anul acesta.

 

Cum producem

Tricourile-statement vor iesi dintr-o imprimanta mai mult decat demna, de care poate ai mai auzit intr-un context legat de Tricouri cu scuze de a doua zi: EPSON SureColor F2000, distribuita in Romania exclusiv prin Dacora Print. O imprimanta de textile direct-to-garment, cu soft propriu de design propriu, care poate imprima pe orice culoare si orice material cu grosime maxima de 25 de mm. Culorile ies foarte pigmentate si rezista atat la nopti nebune de petreceri, cat si la zilele de promenada.

 

Detalii de executie

Pana sa te-apuci de treaba, iti recomandam sa dai frau liber imaginatiei si sa intri intr-un mood de designer. 

Conditiile tehnice pe care trebuie sa le indeplineasca toate lucrarile inscrise in Competitie (denumite in continuare „lucrari”) sunt:  

1.  ​Formatul de prezentare ​
>> plecand de la​ LayOut_tricolul.psd, propune designul tau in acest layout pe zonele marcate. 
Atentie!! Acceptam si alte formate, precum .ai, .cdr. Important e sa ne trimiti designul vectorial :)
>> trebuie sa fie in format JPG sau PNG si sa aiba maxim 10 MB.  

2. ​Formatul sursa 
>> fiesierul .psd/.ai/.cdr in care s-a lucrat creatia design-ului
>> Acest fișier trebuie sa contina aceeasi propunere de design pe tricou pe zona marcata in fisierul .psd/.ai/.cdr.
>> trebuie sa fie in format .psd la o rezolutia minima de 300 DPI si sa aiba maxim 100 MB.

Aceste resurse ​pentru inscrierea in competitie se gasesc in kitul de participare - ​KIT_EPSON.zip

 

Formatul / Layoutul de lucru

 

Timingul desfasurarii competitiei

Perioada de inscrieri: 16 februarie  – 15 martie 2018
Perioada votului publicului: 16 februarie – 22 martie 2018 
Perioada votului juriului: 23 martie 2018 – 26 martie 2018 
Anuntul castigatorilor: 27 martie 2018

 

Juriul profesionist:

Razvan Firea – Fashion designer
Alina Silvestru – Marketing Specialist, EPSON Romania

Cornel Pauna – Managing Partner, Dacora Print
Dan Mereanu – Creative Director, SmartPoint
Alexandra Aliman – Project Manager, IQads

Lucrarile acceptate in competitie vor fi evaluate de catre un juriu profesionist (70% din nota finala), dar si de catre publicul larg (30% din nota finala). 

 

Ca sa participi, vezi: 
Brieful complet | Kit-ul de participare | Regulamentul complet

Comentarii