Future Artists @ George Street Gallery
Brieful competitiei
Ca sa participi, vezi:
Brieful complet | Kit-ul de participare | Regulamentul complet
Ce ai de facut?
Participi la o galerie outdoor de arta contemporana organizata de George pe stalpii de sub podul Pasajului Pipera. Vei gandi propuneri de design inspirate de brandul George, pe conceptul Outbreak of Joy, care poate merge intr-una dintre urmatoarele 4 directii: Tech, Fashion, Music, City.
De ce Outbreak of Joy?
Pentru ca fix asta ii lipseste zonei Pipera care e, in esenta, un peisaj industrial, gri, strabatut de o sumedenie de oameni carora nu le-ar strica o infuzie de optimism si inspiratie vizuala.
Prin George Street Gallery, demersul deja a inceput.
Iar tu il vei duce la bun sfarsit.
Despre George
George este pozitionat ca primul banking inteligent din Romania, definit prin atributele Simplu, Smart, Personal, Unic si Sigur. Se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital.
Inovator si strans axat pe tehnologie, George si-a conturat in timp o personalitate interesata de arta, design, lifestyle si cultura, pe care le imbina cu spiritul transformarii digitale. In social media, George se identifica cel mai bine cu Instagram-ul, unde si-a strans o comunitate digitala in jurul intereselor diverse pe care le are.
Design to-dos
- Descarca kitul de participare, unde gasesti toate resursele necesare pentru a te apuca de lucru.
- Respecta conceptul si tematicile expozitiei in designul tau.
- Integreaza in cadrul lucrarii tale logo-ul George; "G"-ul nu trebuie amplasat central, ci poate fi parte dintr-un detaliu al designului. [Logoul George il gasesti in KIT]
- Ia in considerare inca de pe-acum ca parte din designul propus, odata castigator, va fi animat prin AR.
Preview Template
Targetul
Designul tau se adreseaza urmatoarelor categorii de oameni:
- corporatistii care parcurg in fiecare zi drumul spre birourile din Pipera;
- turistii interesati de arta si cultura, dornici sa descopere street art-ul local;
- userii activi din social media, interesati de explorarea orasului pentru a gasi si sharui cele mai proaspete comori urbane.
Detalii Tehnice ale Inscrierii
Plecand de la fisierul Layout_George.psd din KIT, Participantul va propune design-ul in zona “Propunerea ta”
- Formatul de prezentare
>> versiunea inscrisa trebuie sa fie in format JPEG, JPG si
>> sa aiba maxim 10 MB - Formatul sursa >> fisierul .psd pe care s-a facut propunerea de design
>> trebuie sa fie in format vectorial: .ai sau psd la o rezolutia minima de 300 DPI.
>> sa aiba maxim 100 MB
Inscrieri:
Inscrie lucrarea ta pana in 23 septembrie, ora 23:59:59
https://creator.iqads.ro/george/adauga_creatie
Timingul desfasurarii competitiei
Perioada de inscrieri: 12 august – 23 sept 2019
Votul publicului: 12 august – 29 sept 2019
Votul juriului: 24 sept – 29 sept 2019
Anuntul castigatorilor: 30 sept 2019
Succes!
Detalii de implementare.
Design-urile castigatoare vor fi aplicate pe suprafata de 7 metri patrati a piciorului de pod, inaltime de 4,5 metri si latime de 1,9 metri.
Daca esti in TOP 4, lucrarea ta va aparea pe ambele fatete ale stalpului;
fateta A iti este total rezervata, in timp ce fateta B va integra si un design typographic gigant, adica o litera care iti va fi atribuita.
Ideea este de a permite userilor sa compuna cuvinte/fraze prin fotografii pentru Insta grid-uri.
Fiecare stalp va avea o culoare de baza prestabilita din brandbook-ul George, deci vei lucra la implementare pe un background curat.
Ca sa participi, vezi:
Brieful complet | Kit-ul de participare | Regulamentul complet