Grand Spoof 2012
Brieful competitiei
[UPDATE] Au fost alesi castigatorii Grand Spoof 2012. Vezi rezultatele finale aici.
[Mai jos gasesti brieful. Ca sa te inscrii in competitie, descarca si citeste Regulamentul si cadrul final obligatoriu de inclus in scurtmetraj]
Dupa ce te-ai racorit bine cu un Ciuc Premium, aduna toata creativitatea de care esti in stare si realizeaza un spoof de maxim 90 de secunde care sa parodieze o reclama romaneasca sau internationala. Ai grija sa incluzi insa suficiente elemente din reclama parodiata pentru ca publicul sa poata sa recunoasca si originalul. Si nu uita ca numai creativitatea conteaza.
Spooful din concursul nostru este o reinterpretare ce face referire la o reclama sau mai multe, folosindu-se de notorietatea ei/lor, pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza un film de scurt metraj.
Competitia constituie un exercitiu de creativitate adresat pasionatilor de publicitate, care sunt invitati sa reinterpreteze ironic reclamele pe care le apreciaza sau, dimpotriva, pe care le urasc.