TheCreator

glo™ Urban Pairs & Art Flairs

Brieful competitiei

Inscrieri
30 Mar - 04 Apr
Categoria
DESIGN
Voturi
05 Apr - 06 Apr
Anunt castigatori
14 Apr

Ca sa participi, vezi: 
Brieful competitiei | Kit-ul de participare | Regulamentul completNota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal de catre British American Tobacco (Romania) Trading SRL

 

Artists of the future wanted!
Arta e viitorul & viitorul e in viziunea ta & more

După un an plin de provocări & o multitudine de sentimente, suntem mai optimiști & încrezători ca oricând.
glo™ provoacă artistul din tine la un art manifesto spectaculos: artă pentru un viitor mai cool.

glo™ URBAN PAIRS & ART FLAIRS este un proiect prin care îți propunem să-ți imaginezi viitorul, pe o temă dată, dintr-o perspectivă Break Binary.

Ce înseamnă Break Binary?

Gândește-te la două lucruri sau concepte opuse, care sunt atât de puternice încât ai spune că nu vor merge niciodată împreună, dar care în final se completează și duc la ceva nou & cool.
Cam ca atunci când ești obosit și inspirația nu te lasă în pace, parcă ai mai pune o idee pe hârtie.
Ei bine, tu trebuie să le faci să meargă.

Fă asta într-un design digital atât de creativ încât să redefinească viitorul pentru cei care îl privesc.

What’s in it for you?

  • Dacă te numeri printre cei 15 finaliști, vei câștiga un voucher eMAG în valoare de 500 lei.
  • Dacă te numeri printre cei trei mari câștigători de la final, poți primi unul dintre cele trei premii mari în valoare de 1000 Euro.
  • În plus, pe lângă faptul că vei fi o sursă de inspirație, dacă vei fi unul dintre cei trei câștigători, creația ta digitală va fi transformată într-un artwork fizic, imprimat pe un tricou cool & va fi expus alături de lucrările unor super artiști, timp de o săptămână, într-o galerie de artă urbană owned by glo™, în parteneriat cu Art Safari x Sneaker Industry.

Tema

Crezi că ai skillurile necesare ca să transformi un concept într-un work of art?
Dacă ești artist vizual, ilustrator, graphic designer sau pur și simplu un creator în mediul digital, te provocăm să uiți de trecut și să creezi viitorul.
Tema pe care am ales-o este fun & purpose, se referă la a crea ceva care aduce schimbare & bucurie în egală măsură.
Gândește-te la potențialul pe care îl are arta în a schimba perspective & a aduce un aer fresh în viețile tuturor.
Tu poți interpreta liber aceste concepte și le poți ilustra prin propria ta viziune.
Acest proiect este doar startul către o schimbare mai mare, în care al tău artwork va fi ca un kick de rațiune pozitivă de care avem cu toții nevoie. Am vrea ca opera ta să graviteze în jurul acestei idei de a privi cu optimism spre viitor.

Creează ceva care să schimbe o viziune, să aducă speranță & o perspectivă nouă pentru 2021.

Probabil știi deja, dar este important să ții cont de câteva condiții de participare la această campanie, pe care le vei găsi complete și detaliate în Regulamentul Competiției, însă iat-o mai jos pe cea mai importantă:

Ne adresăm doar persoanelor fizice care au împlinit 18 ani până la data de 29.03.2021.

Design DOs

  • Există câteva elemente de care te rugăm să ții cont atunci când dezvolți artwork.
  • Descarcă kit-ul de participare KIT_glo_urban.zip unde găsești resursele necesare (template tricou pentru simulare)
  • Să respecți conceptul și tema competiției
  • Să gândești încă de la început al tău artwork pentru a fi potrivit pentru printul pe un tricou.
    Îți vom pune la dispoziție în kit, un tricou-canvas pe care să îl ai ca guidance și să faci și o simulare
  • Design-ul propus de tine trebuie sa se incadreze intre 40% si 80 % din suprafata fetei tricoului canvas si nu trebuie sa acopere logoul gloTM  
  • Design-ul propuns poate sa cuprinda/integreze logoul gloTM  in el, atata timp cat brandingul ramane vizibil si lizibil
  • Ia în calcul că lucrarea ta va fi postată pe pagina de Instagram glo_romania, pentru etapa a doua a votului final din partea comunității.

Design DON’Ts

  • Contentul creat nu trebuie să fie atractiv pentru minori (de exemplu, nu putem folosi elemente precum jucării, copii, imagini puerile, culori, animale illustrate sau care are putea simula un desen animat etc).
  • Contentul creat poate conține elemente din natură, dar nu să sugereze o asociere directă între produs și acestea, mai exact să nu sugereze un caracter ecologic al brandului.
  • Contentul creat nu trebuie să facă în niciun fel referire la sport și/sau sănătate.
  • Contentul creat nu trebuie să includă imagini sau mențiuni despre țigarete.
  • Contentul creat nu trebuie să includă imagini cu mâncare sau băutură.
  • Orice referire se va face prin imagini stilizate, care să sugereze, nu să arate explicit.
  • Bineînțeles, fără conținut de natură indecentă.

Timing

Perioada de desfășurare a competiției este 30 martie – 14 aprilie 2021 cu următoarele etape:

  • PERIOADĂ ÎNSCRIERI: pana pe 4 aprilie 2021
  • STABILIREA FINALIȘTILOR PRIN VOTUL JURIULUI: până în 6 aprilie 2021.
    (Acest vot stabilește topul înscrierilor și primele 15 cele mai apreciate lucrări merg în finală.)
  • ANUNȚARE FINALIȘTI: 7 aprilie 2021
  • STABILIREA CÂȘTIGĂTORILOR PRIN VOTUL COMUNITĂȚII PE INSTAGRAM glo_romania: 8 aprilie – 12 aprilie 2021
  • ANUNȚUL CÂȘTIGĂTORILOR: 14 aprilie 2021

Template-ul competitiei

Condiții tehnice pe care trebuie să le îndeplinească lucrarea ta:

Înscrierea ta trebuie făcută sub in două formate:

Format 1, prezentarea inscrierii:
Artwork pe tricou in format .jpg sau .png, asezat in template-ul competitiei din KIT-ul de participare / dimensiunea maxima a acestui format – 10 MB

Format 2, sursa inscrierii:
Artwork pe tricou in format editabil/vectorial (.ai, .cdr sau .psd), asezat in template-ul competitiei din KIT-ul de participare / dimensiunea maxima a acestui format – 150 MB

In kit-ul de participare (KIT_glo_urban.zip) vei gasi fisierul tshirt_template.psd

Referinte

  • "The barb wired heart" by Banii pe Type

"The barb wired heart" e o metaforă pentru tot ceea ce am trăit în ultimul an. Este atât un simbol al unei lupte interioare cu care ne-am confruntat cu toții, dar și un semn al puterii și al depășirii unor momente dificile. Așa că, pentru a sărbători toate astea, cuvintele "Fun" și "Purpose" completează povestea prin ceea ce am căutat în utlima vreme: să ne redescoperim pe noi înșine și să găsim noi moduri de a evada, fără să uităm ce contează cu adevărat. Și, la fel de important, să ne amintim să ne mai și distrăm.

 

  • "Holistic Visions" by Matei Chebeleu

Lumea e ca un portret pictat cu trăirile și pasiunile fiecăruia. Un cumul de diferențe care, aduse împreună, ne ajută să creăm un chip frumos.
Asta înseamnă pentru noi Break Binary - dezacorduri în acord care definesc lumea ca pe ceva unic.
Speranța că viitorul e despre noi și particularitățile noastre făcută să meargă bine împreună.

 

Gata, acum e randul tau.

www.creator.iqads.ro/urbanart/adauga_creatie  

Extra info:
Formular înscriere: www.creator.iqads.ro/urbanart/adauga_creatie  
Lucrări înscrise: www.creator.iqads.ro/urbanart/inscrieri  
Premii: www.creator.iqads.ro/urbanart/premii
Juriu: www.creator.iqads.ro/urbanart/juriu
Regulament: www.creator.iqads.ro/urbanart/regulament

 

Ca sa participi, vezi: 
Brieful competitiei | Kit-ul de participare | Regulamentul completNota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal de catre British American Tobacco (Romania) Trading SRL