Telekom, limba universala - HAI #VIDEOLIBERARE Subcategoria Propunere campanie + VIDEO din: YOUNG FIBRA

Inscrieri: 23.08 15.10 Voturi: 23.08 29.10 Anunt castigatori: 17.11.2017
10 / 43 [cele mai recente]
Embed:
10 / 43 [cele mai recente]
de Andrei Craciunescu / Bogdan Crivoi

Salut,

Ideea este simpla si o voi descrie asa cum mi-a venit:
vedem doi oameni fata in fata jucand sah, unul dintre ei zice telekom,. iar celalalt ii raspunde tot asa cu telekom, continua discutia dar tot ce spun este telekom, cu diferite intonatii ( din asta ne dam seama de context si totusi ei zic doar telekom ) dupa care de la cadrul asta facem cadru larg si vedem ca sunt intr-un baza in spatiu si toata lumea vorbeste dar tot ce spun este telekom , cineva cere un ziar si vanzatorul zice 10 telekom si 20 de telekom ..o zi telekom sa aveti/ telekom dupa care cadru si mai larg si auzim telekom peste telekom pana ajungem sa privim din spatiu, intre stele si atunci apare imaginea cu brandul, si textul ( IN CURAND TOATA LUMEA VORBESTE TELEKOM) NU IN TELEKOM CI TELEKOM, in sensul ca telekom este mai mult decat un serviciu este o limba universala si toata lumea o vorbeste. ideea e simpla dupa cum spuneam si anume ca in capul celui care vede aceste spoturi se creaza o legatura intre faptul ca : o zi buna este sinonim cu o zi telekom. inlocuiim cu telekom orice cuvant din propozitie cu care vrem sa asociem brandul. adica net mult, calitatea serviciilor, ca este bun ca este destul pentru toti. acum ce o sa vedeti in video nu prea are legatura cu cea ce am scris eu mai sus.....dar nu prea m-am inteles cu tipul care face animatii si cu care am hotarat sa intru in concurs.
Treaba e ca totul este un joc psihologic, ca sa vinzi trebuie sa asociezi numele cu tot ce este de dorit si astfel devine foarte simplu , singurul lucru pe care consider eu ca trebuie facut odata ce ai un produs de calitate si il vinzi si la o cantitate satisfacatoare este sa il ambalezi frumos in ceva ce ramane imprimat pe retina cumparatorului.
Multumesc

voturi: 4
Votul s-a incheiat. Pentru lucrarile inscrise la editia HAI #VIDEOLIBERARE s-a votat in perioada 23-08-2017 -> 29-10-2017

Da LIKE si urmareste IQads pe Facebook.

Comentarii