HAI #VIDEOLIBERARE
Y Spark
Lucrare creata de Florin-Cristian Stoian
RATIONALUL
In spatele oricarui content video relevant stau oamenii si creativitatea, scanteia se aprinde de fiecare data cand dai rec sau play.
Generatia Y are drept model de viata vlogeri faimosi, defineste un MVP in functie de Kill/Death ratio (gaming), adora sa imparta experientele memorabile cu prietenii in cateva secunde sau au aspiratii catre industriile tech si creative. Pentru toate aceste aspecte are nevoie de libertate sa scrolleze internetul, 30GB ar trebui sa ajunga.
IDEEA CAMPANIEI
Un video plin de vise si experiente, tineri care se distreaza si se bucura de viata va fi potrivit pentru a inspira target-ul sa aleaga netliberare. Oamenilor trebuie sa le arati ca au dreptul sa viseze, Telekom ajuta oameniii prin aceasta oferta sa nu mai traiasca drama traficului de date consumat.
DETALII DE IMPLEMENTARE
Avand targetul bine definit, canalele de comunicare vor fi doar Youtube, Instagram si Facebook. Clipul poate functiona ca pre roll youtube si ca ad sponsorizat pe Facebook sau Instagram.
Voturi: 8