TheCreator

HAI #VIDEOLIBERARE

#3Dliberare

Inscrieri
23 Aug - 15 Oct
Categoria
YOUNG FIBRA
Voturi
23 Aug - 29 Oct
Anunt castigatori
17 Nov
2 / 43 [cele mai recente]
2 / 43 [cele mai recente]

Lucrare creata de Crăcană Alin, Boerașu Vlad, Teclaș Gabriel, Coică Roberto

Titlu:
#3Dliberare

Rationalul:
Tinerii din segmentul 15-20 de ani sunt interesati sa vada contentul video de pe internet la cea mai buna calitate, indiferent unde s-ar afla, dar pentru asta au nevoie si de net pe masura. Telekom ofera 30GB de internet, astfel incat sa renunte la optiunea 480p si sa vada contentul preferal Full HD. Publicul tinta s-a saturat insa de reclamele traditionale si nu le mai acorda atentie, de aceea este nevoie de o noua abordare. Tehnologia 3D, desi a intrat deja pe piata de consum larg, nu este inca accesibila publicului nostru tinta decat la cinematograf. Pentru ca Telekom vrea sa devina sinonim cu inovatia, tehnologia si creativitatea, va aduce mai aproape de public aceasta tehnologie, prin intermediul unor afise 3D.

Ideea campaniei:
Tinerii vor interactiona cu afisele stradale 3D prin ochelarii care se vor imparti la gurile de metrou cele mai aglomerate, iar prin intermediul unei aplicatii, vor scana codul qr de pe afis, pentru a primi 30gb de internet sa vada orice videoclip in 1080p.

Detalii de implementare:
Promovarea se va realiza prin OOH, cu afise in statiile de metrou cele mai frecventate. La gurile de metrou se vor imparti ochelari 3d de hartie cu lentile ros-albastre, de culoare magenta, persoanelor din publicul tinta. Pe ramele acestora se gasesc instructiunile de obtinere a celor 30GB: scanarea codului qr de pe afise, cu aplicatia Telekom (disponibila doar celor care au cartela Telekom). Ochelarii, pe langa faptul ca reprezinta o activare, au avantajul de a fi un accesoriu cool, pe care tinerii nu l vor arunca la primul cos de gunoi, cum se intampla cu majoritatea materialelor publicitare.
Afisul va arata ca in prima imagine de mai jos initial, iar dupa punerea ochelarilor va arata ca in a doua imagine. Tinerii vor fi intrigati sa descopere ce scrie pe afis, iar singura modalitate de a face acest lucru este prin folosirea ochelarilor. De asemenea, vor vedea care este diferenta dintre calitatea la care ar viziona content video fara 30GB de internet, 480p (reprezentata de un film vechi, pixelat, insa foarte popular, The Shining) si calitatea oferita de cei 30GB de internet de la Telekom, 1080p (reprezentata de un film nou, spectaculos din punct de vedere al calitatii imaginii si mult mai popular si relevant pentru publicul tinta). Se va face de asemenea o declinare pe aceeasi idee si cu alte forme de continut video, cum ar fi Youtube sau Esports.

Voturi: 44