Ești ceea ce iubești! - HAI #VIDEOLIBERARE Subcategoria Propunere campanie + VIDEO din: YOUNG FIBRA

Inscrieri: 23.08 15.10 Voturi: 23.08 29.10 Anunt castigatori: 17.11.2017
5 / 43 [cele mai recente]
Embed:
5 / 43 [cele mai recente]
de Apostol Iulian-Andrei, Ciocoiu Alin, Marinescu Ioana

Titlul: Ești ceea ce iubești!
Raționalul:
Insight-ul de la care am pornit a fost: “Identitatea noastră este dată de ceea ce ne place, iar atunci când ne identificăm cu ceva începem să observăm acel lucru peste tot.”
Generația tânără este întotdeauna într-o luptă cu sinele. Identitatea lor este una volatilă, iar aceștia sunt nestatornici și rebeli. Însă răspunsul la întrebarea frecventă, „Cine sunt?”, poate fi atât de simplu: Suntem ceea ce iubim să vedem! Alegerile pe care le facem sunt cele care ne definesc drept persoane, asemenea preferințelor și consumului în materie de obiecte, de cultură, de modă, de internet, ș.a.m.d. Cu precădere consumul de internet, deoarece acesta este spațiul în care tinerii se exprimă cel mai liber, atât prin ceea ce postează, dar mai ales prin ceea ce urmăresc (vloguri, bloguri, muzică, live streaming, rețele sociale etc.). Astfel, alegerile și preferințele din viața lor ajung să-i influențeze și să le construiască identitatea.

Ideea campaniei: Atunci când ne place un obiect, o culoare, un sunet, fie o persoană, ajungem să observăm acel lucru peste tot. Prin #videoliberare vizionarea de content nu aduce doar o simplă gratificare de moment ci și un pas în conturarea identității.

Detalii de implementare:
Offline:
- OOH-uri cu declinarea cartonului key-visual din spot.
- Printuri pe autobuze.
- #PeCuloareaTa, text, scris pe un panel cu sutele de culori pe care utilizatorii le posedă (în perioada de teasing).

Activări:
#PeCuloareaTa
Se vor folosi ultimele 6 cifre din numărul de telefon al fiecărui beneficiar al ofertei drept cod hexadecimal pentru generarea unei culori unice. Această culoare va fi distribuită utilizatorilor prin intermediul unui SMS în urma activării bonusului de 30GB. Cu ajutorul codului culorii, care poate fi introdus pe landing page-ul campaniei sau direct din aplicația Telekom, beneficiarii vor putea descărca elemente personalizate precum filtre sau stickere ce conțin culoarea lor. De asemenea, în fiecare saptămână vor primi content online, precum filme sau seriale în care predomină culoarea lor, sau un cuvânt ce le este asociat culorii lor pe internet (colaborare cu site-ul alexbeals.com/projects/colorize).

Crearea unui nou packaging pentru cartele - suportul în care se regăsește cartela SIM să fie translucid având diferite modele sau gradiente aplicate în culoarea magenta Telekom pe care utilizatorii le pot folosi drept filtre puse direct peste camera telefonului mobil.

Online:
Facebook
- Campanie de teasing pentru activarea #PeCuloareaTa - presupune postarea unor gif-uri cu poze și a unor videoclipuri din mediul urban peste care trec secvențial mai multe filtre de culoare, culorile folosite fiind, de fapt, posibilele filtre pe care utilizatorii le pot primi odată ce-și activează bonusul de 30GB. De asemenea, postările vor include #PeCuloareaTa.
- Postarea spotului, ca moment al încheierii campaniei de teasing și ca reveal al campaniei #HaiVideoliberare.
- Postări săptămânale cu recomandări (filme, seriale) pentru diferitele coduri de culoare.


Spotul a fost creat cu footage personal și royalty free music în care am adaugat și un carton cu o direcție pentru key-visual.

voturi: 255
Votul s-a incheiat. Pentru lucrarile inscrise la editia HAI #VIDEOLIBERARE s-a votat in perioada 23-08-2017 -> 29-10-2017

Da LIKE si urmareste IQads pe Facebook.

Comentarii