Art Superstars Wanted by glo
Brieful competitiei
Ca parte a etosului nostru de a susține comunitatea artistică, suntem alături de Art Safari pentru o nouă ediție.
glo™ redefinește felul în care divertismentul are loc, mantra stând la baza platformei sale de brand building: #RebelsWithACause.
Încă din 2021, glo™ își asumă misiunea de a fi un implicat și important susținător al comunității artistice, de a aduce un plus de valoare pe scena creativă locală.
Cum poți participa la provocarea glo x Art Safari?
Căutăm următorul Superstar, pentru cea de a doua ediție Art Safari din 2023! Vrem să aducem lucrarea ta în prim plan.
Vrem să scoatem în evidență creativitatea ta către un public cât mai numeros.
Pune-ți imaginația și skill-urile la treabă și arată-ne ce poți scoate din tema propusă.
Lucrarea trebuie să îndeplinească urmatoarele criterii tehnice: format landscape, rezoluție maximă (pentru a fi cât mai ușor de produs).
Tema pe care o abordăm în această campanie când vine vorba de zona de entertainment se învârte în jurul sintagmei – ‘Distracția e în aer!’.
Ne-ar plăcea să vedem abordate din tema campaniei glo, elemente, trăsături sugestive sau conexe precum: ușor (fără a ilustra pene), subțirime, aer, nori, cer, zbor, șamd.
Misiunea glo este să îmbine arta și distracția într-un mod însemnat și cu scopul de a promova industria creativă locală și artizanii săi.
Ce poți câștiga?
Cei 6 câștigători vor avea expuse lucrările (format A3) în timul celei de a doua ediții Art Safari, în perioada 30 Iunie – 10 Septembrie, în interiorul camerei glo™, etajul 2.
Lucrările câștigătoare vor fi urcare și pe pagina de Instagram glo_romania si vor putea fi votate in a doua etapa a condursului de către comunitatea glo.
Lucrarea cu cele mai multe aprecieri va fi desemnată câștigătoare a premiului de popularitate, detaliile concusului urmând a fi prezentate pe pagina glo_romania.
Premii:
>> cele mai bune 6 lucrari inscrise in competitie conform evaluarii din procesul de jurizare vor castiga fiecare cate un premiu de 5.000 RON ( 6 x 5.000 )
>> cea mai populara dintre acestea, inca 10.000 RON
RWAC manifesto
Suntem aici să îți prezentăm un nou nivel al satisfacției
Unul care să fie noua ta obișnuință
Un mod în care spiritul cu adevărat rebel trece dincolo de orice compromis
Suntem aici, împreună, pentru că ne dorim întodeauna o experiență semnificativă
Scopul nostru este să alimentăm o întreagă industrie creativă
Cu idei, cu mai multă distracție, cu mai multe încercări și cu mai mult succes
Să ducem un gând inovator aproape de palpabil
Suntem Rebels with a cause.
Conditiile tehnice
Lucrarea propusa de un Participant trebuie sa fie inscrisa in:
Artwork in format .jpg sau .png, asezat in template-ul competitiei din KIT-ul de participare / dimensiunea maxima a acestui format – 10 MB
Artwork in format editabil/vectorial (.ai, .cdr sau .psd), asezat in template-ul competitiei din KIT-ul de participare / dimensiunea maxima a acestui format – 200 MB
Inscrierea ambelor formate mentionate mai sus este obligatorie.
Design DO’s
Există câteva elemente de care te rugăm să ții cont atunci când dezvolți lucrarea.
- Descarcă kit-ul de participare unde găsești resursele necesare (template cu peretele pentru simulare)
- Respectă conceptul și tema competiției
- Lucrarea trebuie gândită pentru un format A3. Va fi instalată pe un perete.
- Design-ul propus trebuie să se încadreze în suprafața destinată și nu trebuie să acopere logoul gloTM
- Design-ul propus poate să cuprindă/integreze logoul gloTM , atât timp cât brandingul rămâne vizibil și lizibil
- Lucrarea ta poate fi postată pe pagina de Instagram glo_romania, pentru votul din partea comunității pentru Premiul de Popularitate.
Doar cele 6 lucrări câștigătoare vor fi postate pe pagina glo_romania.
Design DON’T’s
- Creatiile realizate cu ajutorul Inteligentei Artificiale (AI generated Art) nu sunt considerate eligibile in acest Concurs, astfel ca utilizarea acestei tehnologii pentru realizarea partiala sau integrala a lucrarii inscrise atrage automat descalificarea acesteia.
- Continutul creat nu trebuie să fie atractiv pentru minori (de exemplu, nu putem folosi elemente precum pene, jucării, copii, imagini puerile, animale ilustrate sau care ar putea simula un desen animat etc).
- Contentul creat poate conține elemente din natură, dar nu să sugereze o asociere directă între produs și acestea, mai exact să nu sugereze un caracter ecologic al brandului.
- Contentul creat nu trebuie să facă în niciun fel referire în mod direct la sport și/sau sănătate.
- Contentul creat nu trebuie să includă imagini sau mențiuni despre țigarete.
- Contentul creat nu trebuie să includă imagini cu mâncare sau băutură.
- Orice altă referire se va face prin imagini stilizate, care să sugereze, nu să arate explicit.
- Fără conținut de natură indecentă.
Timing
- Inscrierea lucrarilor in competitie: 7 iunie - 26 iunie 2023
- Votarea lucrarilor ( juriu 70%, public 30%): pana pe data de 29 iunie a.c
- Anuntarea celor 6 lucrari castigatoare: 30 iunie a.c
- Votul de popularitate pe IG glo: 1 - 4 iulie a.c
- Anuntarea lucrarii castigatoare la sectiunea popularitate: 6 iulie a.c
Expunerea lucrărilor: ediția Art Safari care ține până în septembrie 2023
Gata, acum e randul tau.
Succes!
Citeste
Brieful competitiei | Kit-ul de participare | Regulamentul complet | Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal de catre British American Tobacco (Romania) Trading SRL