TheCreator

Eco Graffers Wanted by glo

Brieful competitiei

Inscrieri
08 Sep - 30 Sep
Categoria
DESIGN
Voturi
01 Oct - 03 Oct
Anunt castigatori
11 Oct

ECO GRAFFERS WANTED

  • Zidurile Bucureștiului așteaptă opera ta eco-graffiti powered by glo™
  • glo™ REBELS WITH A CAUSE  este o inițiativă amplă ce susține comunitatea artistică din România prin diferite proiecte menite să genereze noi perspective și sensuri, sub umbrela Fun&Purpose 

Inițiativa Eco-graffiti, parte din campania Rebels with a cause, are scopul de a aduce culoare în oraș printr-o altfel de expoziție, una pe care poate oricine s-o vadă, pe zidurile clădirilor din București.

Am ales să transformăm pereții gri în opere de artă cu tema #breakbinary care au și rolul de a purifica aerul, totul în parteneriat cu artiștii de la Sweet Damage Crew și One Night Gallery. Fun & fresh fact: fiecare pictură murală are capacitatea de purificare a circa 4 copaci maturi.

What’s in it for you?

  • Dacă te numeri printre cei 15 semi-finaliști, vei câștiga un voucher eMAG în valoare de 500 lei.
  • Dacă vei fi votat drept câștigător, vei primi premiul cel mare  în valoare de 3000 Euro
  • În plus, pe lângă faptul că vei fi o sursă de inspirație, dacă vei fi câștigătorul competiției, tu împreună cu băieții de la Sweet Damage Crew veți transforma creația ta digitală într-un mural real, pe un perete imens din București.

Tema

Toate muralele din seria Eco-Graffiti au avut teme Break Binary, iar ultimul va trebuie să încheie șirul muralelor de pe zidurile orașului într-o explozie de culori.

Tema propunerii tale trebuie să fie Love at first swipe

Asa că gândește-te la o operă care împrospătează aerul din oraș, dar care, în același timp, împrospătează și ideea de romantism, iubire, conexiune umană cu tot ce înseamnă ea în ziua de azi, într-o lume preponderent digitală. 

Așteptăm propria ta viziune asupra acestei teme și vrem să vedem o propunere care să ne lase cu ochii căscați, telefoanele sus și care să ne facă să ne reîndrăgostim de betoanele din București. 
Probabil știi deja, dar este important să ții cont de câteva condiții de participare la această campanie, pe care le vei găsi complete și detaliate în Regulamentul Competiției, însă iat-o mai jos pe cea mai importantă:

Ne adresăm doar persoanelor fizice care au împlinit 18 ani.

Ce înseamnă Break Binary?
Gândește-te la două lucruri sau concepte opuse, care sunt atât de puternice încât ai spune că nu vor merge niciodată împreună, dar care în final se completează și duc la ceva nou & cool.
Cam ca atunci când ești obosit și inspirația nu te lasă în pace, parcă ai mai pune o idee pe hârtie.

Design DOs

  • Există câteva elemente de care te rugăm să ții cont atunci când dezvolți artwork.
  • Descarcă kit-ul de participare KIT_glo_ecograffiti.zip unde găsești resursele necesare (template perete pentru simulare)
  • Să respecți conceptul și tema competiției
  • Să gândești încă de la început al tău artwork pentru a fi potrivit pentru a fi desenat graffitti pe un perete de format dreptunghiular (aprox 7 m pe 10 m)
    Îți vom pune la dispoziție în kit, un canvas pe care să îl ai ca guidance și să faci și o simulare
  • Design-ul propus de tine trebuie sa se incadreze in suprafata si nu trebuie sa acopere logoul gloTM  
  • Design-ul propuns poate sa cuprinda/integreze logoul gloTM  in el, atata timp cat brandingul ramane vizibil si lizibil
  • Ia în calcul că lucrarea ta va fi postată pe pagina de Instagram glo_romania, pentru etapa a doua a votului final din partea comunității.

Design DON’Ts

  • Contentul creat nu trebuie să fie atractiv pentru minori (de exemplu, nu putem folosi elemente precum jucării, copii, imagini puerile, culori, animale illustrate sau care are putea simula un desen animat etc).
  • Contentul creat poate conține elemente din natură, dar nu să sugereze o asociere directă între produs și acestea, mai exact să nu sugereze un caracter ecologic al brandului.
  • Contentul creat nu trebuie să facă în niciun fel referire la sport și/sau sănătate.
  • Contentul creat nu trebuie să includă imagini sau mențiuni despre țigarete.
  • Contentul creat nu trebuie să includă imagini cu mâncare sau băutură.
  • Orice referire se va face prin imagini stilizate, care să sugereze, nu să arate explicit.
  • Bineînțeles, fără conținut de natură indecentă.

Condiții tehnice pe care trebuie să le îndeplinească lucrarea ta:

Înscrierea ta trebuie făcută sub in două formate:

Format 1, prezentarea inscrierii:
Artwork in format .jpg sau .png, asezat in template-ul competitiei din KIT-ul de participare / dimensiunea maxima a acestui format – 10 MB

Format 2, sursa inscrierii:
Artwork in format editabil/vectorial (.ai, .cdr sau .psd), asezat in template-ul competitiei din KIT-ul de participare / dimensiunea maxima a acestui format – 200 MB

In kit-ul de participare (KIT_glo_ecograffiti.zip) vei gasi fisierul eco_graffiti_template.psd

Preview Template Competitie

Timing

Perioada de desfășurare a competiției este 8 septembrie – 11 octombrie 2021 cu următoarele etape:

  • PERIOADĂ ÎNSCRIERI: pana pe 30 septembrie 2021
  • STABILIREA FINALIȘTILOR PRIN VOTUL JURIULUI: în 3 octombrie 2021.
    (Acest vot stabilește topul înscrierilor și primele 15 cele mai apreciate lucrări merg în finală.)
  • ANUNȚARE FINALIȘTILOR: 4 octombrie 2021
  • VOTUL PUBLICULUI pe IG glo_Romania: 4 – 7 octombrie 2021
  • STABILIREA CÂȘTIGĂTORILOR: 8 – 10 octombrie 2021
    (ponderea notelor juriului  este de 70% si votul comunitatii IG glo_Romania 30%)
  • ANUNȚUL CÂȘTIGĂTORILOR: 11 octombrie 2021

Premiile competitiei Eco Graffers Wanted by glo sunt in valoare de peste 4.500 euro

  • Cei 15 finaliști vor câștiga un voucher eMAG în valoare de 500 lei.
    Stabiliti de notarea juriului.

  • Marele premiu este în valoare de 3000 Euro.
    Lucrarea castigatoare este cea cu cel mai mare punctaj dintre lucrarile finaliste (70% notele juriului & 30 % votul comunitatii )
    În plus, pe lângă faptul că vei fi o sursă de inspirație, creația ta digitală va fi transformată într-un artwork fizic, un mural, parte din galeria de artă urbană owned by glo™, în parteneriat cu Sweet Damage Crew.

  • Premiului de popularitate (500 eur) pentru cea mai votata lucrare din comunitatea IG glo_Romania.

Gata, acum e randul tau.
https://creator.iqads.ro/eco/adauga_creatie

 

Citeste:

Brieful competitiei | Kit-ul de participare | Regulamentul complet | Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal de catre British American Tobacco (Romania) Trading SRL