Outfit Design Competition by Leroy Merlin
Brieful competitiei
Ca sa participi, citeste si descarca:
Brief-ul complet | Kit-ul de participare | Regulamentul complet
În anul 2017, prin intermediul proiectului intern „Eu în cadrul companiei, clienții Leroy Merlin, compania în viitor”, 2000 dintre angajații Leroy Merlin au menționat mai multe aspecte pe pe care ei le consideră de îmbunătăţit, cu pondere mare fiind cel legat de ţinutele de lucru. Astfel, în anul 2018 s-a constituit un grup de lucru şi nevoia s-a investigat mai amănunţit cu ajutorul a 750 de angajați Leroy Merlin și clienți, cu scopul de a găsi o soluție adaptată nevoilor exprimate.
Problema
Pe lângă aspectele care țin de funcționalitate, echipele Leroy Merlin au evidențiat faptul că le-ar plăcea ca ținutele lor să fie mai vesele și să le evidențieze entuziasmul, să îi inspire, să le ofere un plus de încredere în interacțiunea cu clientul.
Competiția „Outfit Design Competition by Leroy Merlin” are ca principala cerință a brief-ului punerea în valoare a conceptului într-un mod creativ care să îndeplinească nevoile de funcționalitate și versatilitate ale ținutei.
Ce ai de facut?
Reconstructia celor 4 elemente vestimentare care compun uniforma consultantului de vanzari Leroy Merlin - tricoul, hanoracul, geaca si pantalonii - in asa fel incat aceasta sa reprezinte, in mod creativ, universul Do-It-Yourself.
Lucrezi pe baza conceptului crafted fashion la primul tau proiect de "bricolaj vestimentar".
Ce inseamna asta?
Nu te folosesti doar de patternuri si de culori.
Ai la dispozitie un intreg arsenal pentru a craftui pe scheletul fiecaruia dintre cele 4 obiecte vestimentare - buzunare detasabile, folosirea ambelor fete ale pieselor, capse, piese modulare, cusaturi sau broderii manuale, fragmente pictate manual si orice alte inovatii de design sau estetica care-ti mai vin in cap.
Pentru cine?
Consultantii de vanzari din cadrul magazinelor Leroy Merlin.
In urma unei serii de studii efectuate intern in 2017, compania a descoperit o serie de nemultumiri cu privire la uniformele actuale, citand:
➨ monotonia culorilor;
➨ lipsa de unitate si reprezentativitate (culorile uniformelor prezente au nuante diferite si nu ii diferentiaza pe angajati de restul clientilor)
➨ designul demodat;
➨ tinute neadecvate pentru munca fizica (aplecari, ridicarea produselor, lucrul la inaltime etc), atat la interior, cat si la exterior;
➨ tinute neoptimizate pentru instrumentele de lucru ale consultantului de vanzari: cutter, ruleta, pix, carnetel, telefon mobil.
Per ansamblu, feedbackul consultantilor de vanzari a fost ca uniformele actuale nu ii reprezinta, nu ii inspira si nu le ofera incredere in raporturile cu clientii.
De aceea Leroy Merlin si IQads iti propun sa gandesti de la zero cele mai versatile piese vestimentare plecand de la nevoile acestora.
Piesele care au nevoie de redesign sunt:
1) Tricou Polo - maneca scurta, cu integrarea unui sistem de prindere a badge-ului
2) Hanorac - maneca lunga, fara gluga cu integrarea unui sistem de prindere a badge-ului
3) Geaca de iarna - impermeabila, gluga detasabila, buzunar exterior transparent pentru badge, mansete si talie reglabile in diametru
4) Pantaloni - buzunare adaptate, in fata sau in lateral, tip organizer, pentru cutter, ruleta, pix, carnetel, telefon mobil
LayOut-ul competitiei
Brandul
Leroy Merlin este un retailer de bricolaj care se adreseaza pasionatilor de Do-It-Yourself, mestesugarii de zi cu zi, cunoscatori ai domeniului de constructii si decoratiuni, dar si amatorilor creativi, celor care le place sa experimenteze, "jucandu-se" cu noi si noi prototipuri DIY care sa-i inspire si sa le imbunatateasca viata de acasa.
Leroy Merlin are la baza comunicarii ideea de craftsmanship, aplicabila si in cadrul uniformelor consultantilor de vanzari, acestia reprezentand brandul atat prin knowhow, cat si prin aspect.
To-do-uri si restrictii:
✔ Pune in valoare conceptul "crafted fashion" intr-un mod cat mai creativ;
✔ Gandeste piese versatile si functionale, dar nu uita de trendurile actuale in fashion;
✔ Integreaza in creatia ta elemente craft (broderii, cusaturi, pictare manuala etc);
✔ Declina identitatea brandului in redesignul uniformei;
✔ Logo-ul brandului - cu fundal alb sau transparent - trebuie sa apara pe fiecare element din tinuta, cu exceptia pantalonilor;
✘ Nu folosi niciun fel de mesaj scris pe tinute sau personaje, mascote etc care nu fac parte din universul brandului.
START
Pentru a incepe sa lucrezi, descarca KIT-ul de participare (KIT_LM.zip) in care ai toate sursele elementelor.
Apoi adauga lucrarea ta in sectiunea "Inscrie"
Timing-ul Competitiei
Perioada de inscrieri: 24 oct – 2 dec 2018
Perioada votului publicului: 24 oct – 9 dec 2018
Perioada votului juriului: 3 dec – 9 dec 2018
Anuntul castigatorilor: 11 dec 2018
Premiile
Premiile sunt în valoare de 2500 euro astfel:
premiul I - 1200 euro,
premiul al doilea - 800 euro,
premiul al treilea - 500 euro.
Jurizarea
Lucrările înscrise de participanți vor fi evaluate atat de un juriu profesionist format din echipele de HR si marketing ale Leroy Merlin, alături de Mirela Bucovicean (fondator Molecule-F), Rareș Mateescu, (fondator Cufir) si Miruna Spataru (IQads) cat si de public prin vot online. Ponderea celor doua jurii este 70% (profesionist) si 30% (public). [vezi Juriu complet >>]
Ca sa participi, citeste si descarca:
Brief-ul complet | Kit-ul de participare | Regulamentul complet