Outfit Design Competition by Leroy Merlin
Black is the new white!
Lucrare creata de Szabo Mihai
Am gandit un outfit in care culoarea predominanta este negrul, gandindu-ma in primul rand la spatiul in care se desfasoara munca unui consilier de vanzari LM – adica un supermarket tip bricolaj – cat si la specificitatea muncii acestuia. Intr-adevar obiectivul principal este acela de a oferi suport clientului, dar in acelasi timp lucrand intr-un supermarket este exclus ca munca propriu zisa sa nu includa si o parte de „fizic”...aranjarea marfii in raft, in depozit, etc. Iar aceasta latura a muncii atrage inevitabil o anumita uzura si „murdarire” a echipamentului de lucru. De aceea am considerat ca o culoare inchisa – in speta, negrul – ar fi cea mai indicata. In acelasi timp, in fata clientului, un „negru ingrijit si curat” emana eleganta, stil si seriozitate. Pentru a sparge totusi monotonia negrului, am ales si verdele, prezent in logo-ul LM, pe care l-am introdus sub forma unui gradient spre negru, si de asemenea initialele LM - luate tot din logo – si introduse sub forma de „transparenta” in tricou, hanorac (buzunar fata) si geaca. Daca tricoul si geaca sunt predominate de culoarea neagra, pentru contrast, am conceput coloritul hanoracului cu predominanta verde, ca un „negativ” vis a vis de tricou si geaca. In aceeasi idee, pantalonul este un gri inchis – nu negru!
Voturi: 125