Competitia creativa PUMA Social / IQads
Brieful competitiei
Daca esti as la darts, ping pong, bowling, foosball sau biliard, te chemam sa ne arati skill-urile si maiestria, printr-un clip pe care il va vedea o tara intreaga si care-ti poate aduce premii si glorie, ba chiar si fanclub.
BLITZ UPDATE / 18.04.2011: Pentru ca a fi atlet social inseamna si rapiditate, nu doar creativitate, vrem sa va testam spiritul alert. Asa ca, daca sunteti printre cei mai rapizi 10 creativi care inscriu un clip care e admis in competitie, castigati o pereche de pantofi personalizati PUMA Creative la alegere. Pe care vi-i puteti personaliza chiar voi, adica. Detalii despre inscrierea in concurs gasiti citind mai jos, iar inscrierea propriu-zisa o puteti face in pagina de Facebook PUMA Social: Asa ca, pe locuri, fiti gata, REC! Si asa castigati si timp, ca sa fiti votati pana pe 10 mai.
Ce trebuie sa faci
1. Filmeaza un clip cu tine sau cu un alt atlet afterhours. Arata-ne ca esti foarte creativ la unul din sporturile competitiei, ca ai abilitati in domeniu sau, cel mai bine, demonstreaza-ne ambele, ca sa-ti cresti sansele de castig.
2. Inscrie clipul in competitie, in pagina de Facebook PUMA Social. Fii creativ si misca-te repede: daca inscrii clipul pana pe 10 mai si incluzi "IQads" in titlul clipului, participi si la competitia nationala PUMA Social, si in sectiunea speciala IQads, simultan, cu acelasi clip. Adica poti fi premiat de 2 ori, pentru acelasi efort. Inscrierea clipului trebuie facuta de persoana care apare in clip. Doi sau mai multi concurenti pot incarca acelasi videoclip daca apar mai multi jucatori in acel clip.
3. Castiga cele 3 premii rezervate pentru sectiunea speciala IQads, daca reusesti sa convingi juriul PUMA si IQads ca esti cel mai creativ dintre atletii sociali.
Cum se desfasoara PUMA Social / sectiunea speciala IQads
Ai inteles: daca te inscrii pana pe 10 mai in competitie si daca incluzi "IQads" in numele lucrarii tale, participi si in competitia nationala PUMA Social, si la sectiunea speciala IQads a competitiei. Nu uita sa incluzi "IQads" in titlu - asa vom sti ca esti de-ai nostri si ca participi la sectiunea speciala IQads
- Puma Social / editia speciala IQads (8 aprilie - 10 mai): 3 premii, totalizand: echipament Puma de 3.000 de euro, Puma Bike, card-uri de discount 50% pentru tine si prietenii tai, survival kits si alte minunatii. Citeste mai multe detalii.
- Puma Social / editia nationala (8 aprilie - 30 iunie): 5 premii, constand fiecare in: cate un loc in reprezentativa celor 5 atleti sociali din Romania, care se va infrunta cu celelalte echipe ale atletilor sociali din toata lumea, cate o bursa de 1.000 euro cash, echipament Puma in valoare de 1.500 euro, un Puma Bike, card-uri de discount 50% pentru tine si prietenii tai si survival kits.
Recomandari pentru inscrierea in competitie
Sigur simti deja brief-ul, dar iti mai facem 3 recomandari:
- Fii original. Vrem sa te vedem pe tine si skill-urile tale, nu idei facute deja de altii. Inspira-te din exemplele de inscrieri, dar nu le copia. Poti transmite o atmosfera similara, dar nu exact aceleasi trick-uri. Daca nu esti foarte talentat, arata-ne ca esti foarte creativ. Sau invers. Sau fii ambele.
- Nu face un clip prea lung. Fii cat mai rapid si alert. Doar de asta te numesti "atlet social".
- Ai grija sa nu incluzi marci concurente cu PUMA in clip. Daca vrei sa porti uniforma atletului social, echipamentul PUMA, e foarte bine. Daca nu vrei, e OK. Dar fereste-te de marcile concurente. Iar cand filmezi, o idee buna poate fi sa alegi locatia oficiala a atletilor sociali romani, incearca Oxygen Club, in Sun Plaza: acolo poti practica oricare din sporturile din competitie (darts, ping pong, bowling, foosball sau biliard), ai branding PUMA Social si un playground misto.
- Fii sigur ca inscrii un clip cu tine. Videoclipul trebuie sa te prezinte pe tine - orice clip in care cel care a incarcat videoclipul pe site nu este acelasi cu persoana din videoclip nu este eligibil pentru intrarea in competitie. Daca te-a filmat altcineva, ia clipul de la el si inscrie-l tu. Doi sau mai multi concurenti pot incarca acelasi videoclip daca apar mai multi jucatori in acel clip.
Sigur mai gasesti informatii utile si pe puma.com/social.
Vezi ce trebuie sa faci in 40 de secunde
Oxygen Club, Sun Plaza / Locatia oficiala PUMA Social
Citeste brieful | Descarca regulamentul | Inscrie-te in competitie, in pagina de Facebook PUMA Social, pana pe 10 mai inclusiv, incluzand "IQads" in titlul inscrierii