Competitia creativa PUMA Social / IQads
Regulamentul competitiei
[Mai jos gasesti regulamentul pe scurt. Ca sa participi, descarca si citeste Regulamentul complet]
Coordonate:
- Perioada de inscriere a creatiilor este: 8 aprilie - 10 mai 2011
- Perioada de jurizare a creatiilor este: 11 - 12 mai 2011
- Anuntarea castigatorilor se va face pe data de: 12 mai 2011
Sectiunea speciala IQads se desfasoara in cadrul Competitiei Nationale PUMA a Atletilor After Hours. Toate lucrarile inscrise in sectiunea speciala IQads sunt inscrise automat si in competitia nationala PUMA.
Conditiile necesare pentru a participa la sectiunea speciala IQads:
i. Incarca un fisier video care iti scoate in evidenta cele mai creative dintre abilitatile tale de Atlet After Hours. Clipul video trebuie sa prezinte unul din urmatoarele jocuri: foosball, ping pong, darts, bowling sau biliard. Videoclipul trebuie sa te prezinte pe tine - orice clip in care cel care a incarcat videoclipul pe site nu este acelasi cu persoana din videoclip nu este eligibil pentru intrarea in competitie. (Cu alte cuvinte, chiar daca respectivul clip este filmat de altcineva, inscrierea clipului trebuie facuta de persoana care apare in clip.)
ii. La inscriere, alege sportul corespunzator, prezent in videoclipul pe care vrei sa-l inscrii
iii. Selecteaza tara din a carei echipa nationala AAH vrei sa faci parte. Pentru participarea la competitia speciala IQads, este obligatorie selectarea Romaniei ca tara de origine. Trebuie sa fii cetatean roman pentru a participa la competitie.
iv. Incarca clipul in competitie, in pagina PUMA Social de pe Facebook, in perioada 8 aprilie – 10 mai, incluzand la finalul titlului lucrarii "IQads". Exemplu: "Andrei, as-ul biliardului [IQads]"
v. Utilizatorii pot incarca mai multe videoclipuri cu ei practicand acelasi sport sau sporturi diferite. Dar ei se pot inscrie intr-o singura Echipa Nationala pentru Atletii After Hours (AAH) – adica acelasi concurent nu poate sa inscrie acelasi videoclip sau unul diferit pentru o tara si apoi sa il reincarce si sa concureze pentru a fi parte din echipa altei tari.
vi. Doi sau mai multi concurenti pot incarca acelasi videoclip daca apar mai multi jucatori in acel clip
vii. Utilizatorii de Facebook vor fi apoi invitati sa voteze pentru videoclipul lor preferat. Votul pe Facebook e deschis inca de la inceputul competitiei
viii. Jurizarea pentru sectiunea IQads va fi facuta astfel: 30% din nota finala va fi acordata de un reprezentant PUMA (Adina Militaru, Marketing Manager Puma Romania), 30% din nota finala de un reprezentant IQads (Marin Preda, Sales Manager IQads) si 40% prin numarul de like-uri acordate pe Facebook, care va fi transformat in note, de la 1, la 10, cu 4 zecimale. Decizia finala asupra castigatorilor apartine juriului Puma.
Numarul de like-uri acordat de catre public, pe pagina PUMA Social, fiecarei lucrari din competitie este transformat intr-o nota, de la 0 (cel mai slab) la 10 (cel mai bun). Numarul de like-uri ale celei mai votate lucrari este considerat echivalent cu media 10, iar mediile celorlalte lucrari sunt calculate proportional cu aceasta.
Exemplu:
Lucrarea 1 – 150 like-uri / cele mai multe – echivalentul notei 10
Lucrarea 2 – 117 like-uri / echivalentul notei 7,8
...
Lucrarea n – 7 like-uri / echivalentul notei 0,4666
ix. Juriul format din reprezentantul PUMA si reprezentantul IQads va juriza in functie de 3 criterii: nivelul abilitatilor demonstrate in clip in respectivul sport, de personalitatea aratata prin clip si de creativitatea demostrata in clip. Decizia juriului Puma este cea finala.
Intrarile care sunt nepotrivite/jignitoare vor fi respinse si nu vor participa in concurs. Promoterul isi rezerva dreptul de a scoate aceste videoclipuri de pe site.
Toti participantii de la sectiunea speciala IQads participa automat si la competitia nationala PUMA Social, putand castiga premii pentru ambele competitii.
2. Competitia e deschisa oricarei persoane de cetatenie romana, de minim 18 ani, impliniti la momentul intrarii in concurs, cu exceptia (i) angajatilor si rudelor de gradul 1 ale angajatilor Puma si ale companiilor asociate si (ii) angajatilor si rudelor de gradul 1 ale angajatilor oricaror companii media care sponsorizeaza Competitia Nationala Puma pentru Atletii After Hours.
3. Votantii pot folosi un singur username pe Facebook pentru a acorda ratinguri videoclipurilor inscrise in concurs si profilurile nu au voie sa fie create cu scopul punctual de a aduna voturi aditionale. Utilizatorii suspectati ca aduna voturi pe forumuri de competitie sau prin terte parti vor fi descalificati fara o notificare prealabila. Promoterul isi rezerva dreptul de a descalifica voturile daca are motive rezonabile de a suspecta ca s-a votat in mod fraudulos sau in cazul in care considera ca a avut loc o incercare deliberata de a manipula rezultatele. Ne rezervam dreptul de a anula, suspenda sau modifica votarea oricand.
4. Prin participarea la sectiunea IQads, utilizatorii sunt automat inscrisi si in competitia nationala Puma, putand castiga premii pentru ambele competitii, in mod independent
Toate inscrierile trebuie sa se supuna conditiilor de securitate de pe Facebook, conditii care pot fi gasite in Declaratia Drepturilor si Responsabilitatilor Facebook. Postandu-ti videoclipul pe Facebook, ii acorzi companiei PUMA drepturile detaliate in Declaratia Drepturilor si Responsabilitatilor care poate fi gasita la https://www.facebook.com/home.php?#!/terms.php?ref=pf.
Citeste brieful | Descarca regulamentul | Inscrie-te in competitie, in pagina de Facebook PUMA Social, pana pe 10 mai inclusiv, incluzand "IQads" in titlul inscrierii
Conform unui update din partea PUMA Romania, lucrarile din competitia PUMA Social / sectiunea speciala IQads pot fi incarcate pana pe data de 10 mai 2011, doar prin intermediul paginii de Facebook PUMA Social National Teams. Dupa aceasta data, in competitia nationala PUMA Social National Teams, lucrarile vor putea fi incarcate tot prin pagina dedicata de Facebook.
Pentru simplificarea inscrierilor, lucrarile vor putea fi urcate in ambele competitii nu doar de catre protagonistii respectivelor inscrieri, ci si de catre terti, cu acordul protagonistilor si respectand proprietatea intelectuala asupra continutului lucrarilor. Indiferent de cel care inscrie propriu-zis o lucrare, in cazul castigului, premiile revin protagonistului / protagonistilor, prevederile regulamentului original ramand neschimbate.