Grand Spoof 2014
Brieful competitiei
[Mai jos gasesti brieful integral. Ca sa te inscrii in competitie, descarca si citeste Regulamentul]
Realizeaza un spoof de maximum 90 de secunde care sa parodieze o reclama romaneasca sau internationala, veche sau noua, de care sa razi sau pe care sa o apreciezi in spooful tau.
Doua lucruri de care sa nu uiti, in caz ca te ia valul:
- Include suficiente elemente din reclama parodiata pentru ca publicul sa poata sa recunoasca si originalul;
- Nu lua nimic cu copy-paste din continutul reclamei / reclamelor originale, ci recreeaza sau reimagineaza tot ce vrei sa folosesti;
- Include cartonul final obligatoriu, cu branding Grand Spoof, timp de 3 secunde, in format 1920x1080 sau 1280x720.
Spooful din competitia noastra poate fi o reinterpretare ce face referire la o reclama sau la mai multe, folosindu-se de notorietatea ei/lor, pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza un film de scurtmetraj.
Competitia constituie un exercitiu de creativitate adresat pasionatilor de publicitate, care sunt invitati sa reinterpreteze ironic reclamele pe care le apreciaza sau, dimpotriva, pe care nu le suporta.