Grand Spoof 2014
Juriul competitiei
Juriul profesionistilor Grand Spoof 2014
Juriul profesionistilor, format din experti ai industriei de marketing si comunicare din Romania. Fiecare membru al juriului va acorda note de la 1 la 10 fiecarui spoof inscris. Materialul care acumuleaza cel mai mare punctaj este declarat castigator. In caz de egalitate, juriul va ierarhiza de comun acord spoofurile aflate la egalitate, astfel incat sa poata fi stabilit castigatorul.
Juriul este format din:
Liviu David, Creative Director la Next Advertising
Hypno, regizor
Sergiu Floroaia, Stand-up comedian la Sector 7
Alex Dona, Managing Partner Times New Roman
Marin Preda, Business Developer IQads&SMARK
Criteriile avute in vedere de juriul profesionistilor sunt:
- originalitate: 33,3%
- adecvarea la brief: 33,3%
- aprecierea personala a juratului: 33,3%
Juriul online al publicului Grand Spoof 2014
Orice utilizator cu cont IQads valabil poate acorda din contul sau de utilizator, prin sistemul de votare IQads, cate un vot uneia, mai multora sau tuturor lucrarilor admise în Competitie, pe care le apreciaza. Dintr-un cont de utilizator, o lucrare poate fi votata cel mult o data, dar un utilizator poate vota oricate lucrari din competitie.
Dupa finalizarea voturilor, numarul de voturi acordat de catre public fiecarei lucrari din competitie este transformat intr-o nota, de la 0 (cel mai slab) la 10 (cel mai bun). Astfel, nota 10 se imparte la numarul de lucrari finaliste. Lucrarea cu cele mai multe like-uri primeste nota 10 iar din urmatoarele se scade coeficientul de mai sus inmultit cu locul din clasamentul publicului plus 1.
Exemplu:
50 de lucrari finaliste
Lucrarea 1 – 150 voturi / cele mai multe – echivalentul notei 10
Lucrarea 2 – 117 voturi / echivalentul notei 9,80
Lucrarea 3 – 110 voturi / echivalentul notei 9,60
...
Lucrarea 10 – 70 voturi / echivalentul notei 8