AVON Movie for Life 2010
Brieful competitiei
[Mai jos gasesti brieful pe scurt. Ca sa participi, descarca si citeste Brieful complet]
Obiectivul pe scurt
1. Realizarea unui scurtmetraj cu o poveste puternica, emotionanta, bazata pe directiile de comunicare prezentate mai jos.
2. Povestea filmului trebuie realizata in asa fel incat sa determine orice femeie care il vede sa faca promisiunea de a merge la controlul mamar periodic, pentru a se ingriji de sanatatea sanilor. Scurtmetrajul trebuie sa functioneze ca un indemn, atat pentru sine, cat si pentru cele dragi.
3. Sa aiba potential de viralizare – aceasta insemnand ca femeile trebuie sa ajunga sa vorbeasca de acest film, sa il trimita prietenelor si cunoscutelor, pentru a le convinge sa faca si ele promisiunea mersului la control. In acelasi timp, barbatii care vad filmul ar trebui sa se simta motivati sa-si incurajeze cunoscutele sa faca aceasta promisiune.
Mesajul pe scurt
Ideea centrala pe care trebuie sa o transmita scurtmetrajul creat este aceea de Promisiune. Promisiunea ca vor merge la controlul mamar regulat, cea mai eficienta cale de prevenire a cancerului la san. Promisiunea poate fi facuta in primul rand catre sine, dar si catre o persoana draga, apropiata – sot, mama, frate sau copil. Doar asa se pot asigura ca isi protejeaza sanatatea, frumuserea si familia. Efectul creat de film trebuie sa fie unul memorabil, care sa indemne la actiune: ca orice promisiune adevarata, ea trebuie respectata, pentru ca “A promite inseamna a face.”
Competitia AVON Movie for Life se inscrie in Campania pentru sanatatea sanilor, sustinuta de Avon, pentru depistarea precoce a cancerului la san, concept care se regaseste si in mesajul campaniei din acest an: “A promite inseamna a face. Promite sa mergi la control!“
Clasamentul final: Votul s-a incheiat pe 28 noiembrie, ora 23:59, asa ca avem clasamentul final. Am centralizat voturile juriului profesionistilor si voturile juriului publicului (acordate pe 3 noiembrie), impreuna cu voturile exprimate de voi online (de pe 4 pana pe 28 noiembrie) si am calculat clasamentul final. Metoda de calcul pentru media generala a fiecarei lucrari e cea stiuta: 50% din media acordata de juriul profesionistilor + 20% din media acordata de juriul publicului Kinofest si 30% din voturile acordate de voi, online.
Top 3 general, in urma votului profesionistilor, al publicului Kinofest si al publicului larg:
Locul 1 - 2 minute, de Daniel Dobrin si Mihai Gheorghe
Locul 2 - Si daca maine..., de Bogdan Moraru si Gabi Rusu
Locul 3 - Ce nu simte Laura, de Andreea Stroea