Prețuri de care îți amintești cu drag! - Dubla Provocare Carrefour Subcategoria Design de coperta catalog din: YOUNG FIBRA

Inscrieri: 31.03 29.04 Voturi: 31.03 01.05 Anunt castigatori: 06.05.2016
42 / 56 [cele mai recente]
Embed:
42 / 56 [cele mai recente]
de Alexandra Florina Mirgheș

Am ales să creez o copertă pentru catalogul de bere având drept culoare principală albastru, deoarece este o culoare fresh și potrivită percepției de vară, mare, soare. Paleta de culori mai conține tonuri de verde, galben și fucsia, completându-se armonios cu albastrul primar și trimițând la mindset-ul de vară și vacanță pe care doresc să-l transmit privitorilor. Backgroudul catalogului este o imagine cu valuri, făcând aluzie atât la spuma mării, cât și la spuma bogată a unei beri reci servite într-o zi fierbinte. Produsele sunt plasate într-un template de poză de tip polaroid agățată pe o sârmă, trimițând cu gândul la concepte precum amintiri, momente de neuitat, vacanță și vară, adoptând un stil design curat, modern și simplu. Pentru a păstra armonia cromatică, am ales să folosesc în header-ul și footer-ul catalogului nuanțe de albastru și alb deja existente în celelalte elemente vizuale. Toate elementele vizuale se îmbină armonios, transmițând aceelași key message prezent și în headline: „La Carrefour găsești prețuri de care îți amintești cu drag!”. Astfel, produsele prezentate trec de simplul statut de obiect ori produs în cel de amintire plăcută, moment memorabil sărbătorit cu o bere rece. De asemenea, prețurile acestora devin un element plăcut și de împărășit cu ceilalți, și nu unul care ar putea impiedca achiziția. Caption-ul „Câte o bere închinată fiecărui moment de neuitat!” completează ideea transmisă de elementele vizuale și de headline.

voturi: 94
Votul s-a incheiat. Pentru lucrarile inscrise la editia Dubla Provocare Carrefour s-a votat in perioada 31-03-2016 -> 01-05-2016

Da LIKE si urmareste IQads pe Facebook.

Comentarii