The Cohen Brothers - Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza! Subcategoria 1. Pentru cresterea participarii efective la VOT din: DESIGN

Inscrieri: 21.02 31.03 Voturi: 21.02 07.04 Anunt castigatori: 08.04.2019
109 / 128 [cele mai recente]

Lângă un spital mare din București, pe un OOH, este acest copy:
"Mersul la vot elimină frica de infecții."
Sub text se află un site, de ex: ”www.mergilavot.ro” si un qr code.
Într-o interseție aglomerată din București, pe un OOH, este scris:
Mersul la vot te scapă de aglomerații. Sub text, același site.

Lână un proiect de construcție tărăgănat prea mult, pe un OOH:
"Mersul la vot scade timpul de rezolvare al problemelor din oraș."
etc

Pe site, există opțiunea de a dona 2 euro și invitația de a susține această campanie.
Cu banii strânși din donații, se va cumpăra spațiu publicitar OOH și se vor pune alte mesaje, în funcție de problemele din zonele espective, până la extensia pe toată România.

P.S.: Nu am un art cu care sa lucrez, am vrut sa va subliniez ideea și, de aceea, kit-ul trimis are 0 valoare vizuală.

Embed:
109 / 128 [cele mai recente]
de Mihalcea Remus Mihai
voturi: 28
Votul s-a incheiat. Pentru lucrarile inscrise la editia Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza! s-a votat in perioada 21-02-2019 -> 07-04-2019

Da LIKE si urmareste IQads pe Facebook.

Comentarii