Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!
BAGA LA VOT ( Cotul )
Brief Research
Milennialii, generatia ce a crescut intr-o lume a technologiei avansate. O generatie ce petrece foarte mult timp in mediu online si mai ales pe platformele de social media. Este o generatie foarte toleranta a diferentelor in care fiecare trebuie sa isi urmeze propriile vise, fiind foarte increzatori. Se simt deosebiti, speciali si sunt foarte deschisi spre cunoastere si informare. Millenials au mai mare incredere in influenceri, in prietenii lor si chiar si in prietenii de pe platformele sociale decat in advertising.
Obiectiv: Atragerea cat mai multor alegatori
Target: Millenials - Generatia Y
Mesajul: Absenta la vot produce EFECTE ADVERSE
Concept: Vreau, stiu. / nu ai votat / nu pot
Strategie: Promovare pe platoformele de social media, cu precadere Instagram si facebook.
activam
influenceri.profesionisti.nume cunoscute in domeniile lor si oameni obisnuiti
implica diaspora
- am skilul si nu pot sa salvez omul. eu sunt aici dar pentru ca nu ai fost la vot…nu te pot salva. (doctor)
- pot face acel app care sa nu te mai tina la coada la ghiseu ore in sir dar pentru ca nu ai fost la vot…nu pot. (it-ist)
- pot fi soferul tau personal dar pentru ca nu ai iesit la vot….nu mai pot.(sofer de uber)
- stiu sa construiesc acea autostrada de care ai nevoie dar pentru ca nu ai iesit la vot….nu pot. (inginer constructor)
- stiu metode alternative de invatare dar pentru ca nu ai iesit la vot nu iti pot preda. (invatator)
- stiu sa fac X dar nu pot.
creearea unor storytelling-uri scurte a unor oameni de incredere, urmariti de generatia Y ce sunt preluate si duse la nivel personal.
nu e de ajuns sa vrei sa cresti, sau sa fii informat ai nevoie de un mediu propice care sa te sustina.
- o companie promovata, informata de influencerii din diverse domenii.
- o comunitate de milenials care isi deschid ochii unul altuia pentru a constientiza efectele neparticiparii la vot
Lucrare creata de Andrei Nicolescu, Stefan Prigoreanu
Voturi: 48