The Cohen Brothers - Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza! Subcategoria 1. Pentru cresterea participarii efective la VOT din: DESIGN

Inscrieri: 21.02 31.03 Voturi: 21.02 07.04 Anunt castigatori: 08.04.2019
35 / 128 [cele mai recente]

Lângă un spital mare din București, pe un OOH, este acest mesaj:
"Mersul la vot elimină frica de infecții."
Sub text se află un site, ”www.mergilavot.ro” si un qr code.

Într-o interseție aglomerată din București, pe un OOH, este scris:
„Mersul la vot te scapă de aglomerații.”
Sub text, același site.

Lângă o primarie:
”Mersul la vot reduce numărul de acte necesar pentru orice”
Sub text, același site.

Și tot așa.

Pe site există opțiunea de a dona 2 euro și invitația de a susține această campanie.
Cu banii strânși din donații se va cumpăra spațiu publicitar și se vor pune alte mesaje, în funcție de problemele din zonele respective.

Embed:
35 / 128 [cele mai recente]
de Petra Telebuș & Remus Mihalcea
voturi: 28
Votul s-a incheiat. Pentru lucrarile inscrise la editia Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza! s-a votat in perioada 21-02-2019 -> 07-04-2019

Da LIKE si urmareste IQads pe Facebook.

Comentarii