Dubla Provocare Carrefour
Concept Camara Carrefour
Lucrare creata de Cristea Anton Cristian
PROBLEMĂ:
În România, 2.2 milioane de tone de mâncare sunt aruncate la gunoi. Un studiu din 2011 realizat de GFK Verein în 14 țări, privind donațiile, arată că doar 7% dintre Români donează bunuri în timp ce 38% donează bani.
INSIGHT:
Oamenilor le vine mai ușor să doneze bani, în detrimentul donațiilor de mâncare sau alte bunuri, neavând la dispoziție logistica necesară pentru a face astfel de donații. (Trebuie să găsească persoanele cărora să le doneze, momentul potrivit, să stabileasca un loc de întâlnire etc. acțiuni care necesită timp și disponibilitate. Mult mai la îndemană fiind să lase puțin mărunt într-o cutie de donații.)
IDEE:
Cămara Carrefour reprezintă un concept social care-i incentivează pe clienții brandului să nu arunce mâncarea ci să doneze alimentele neperisabile (ulei, zahăr, conserve, orez, fructe, legume) punându-le la dispoziție o camară special amenajată, în centrul comercial. Persoanele nevoiașe pot veni să-și ia singuri alimentele din această camară. Astfel Carrefour reduce risipa de mancare, la nivel național, oferind un sistem logistic de donații simplu și la îndemână.
Voturi: 50