Concurs: Adună cele patru etichete pe spatele buletinului şi poţi câştiga... - Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza! Subcategoria 1. Pentru cresterea participarii efective la VOT din: DESIGN

Inscrieri: 21.02 31.03 Voturi: 21.02 07.04 Anunt castigatori: 08.04.2019
74 / 128 [cele mai recente]

Cuvinte cheie:
Concurs, gamification, patru sesiuni de vot, ţara pe care ne-o dorim

Premise:

Milenialii sunt orientaţi după concursuri, competiţii, acumulare de puncte, premii etc. Pe scurt, fenomenul de “gamification” atrage atenţia şi poate convinge targetul să participe activ la procesul de votare;

Exprimarea este menită să atragă atenţia, sub forma unui concurs des folosit de branduri pentru a crea engagement. În acest caz, engagement-ul înseamnă participarea la toate alegerile din următorii ani. Premiile sunt doar un efect logic al participării la “concurs”, şi anume alegerea unei variante politice care să se plieze cât mai bine pe ceea ce îşi doreşte individul;

De ce exprimarea: “o ţară mai aproape de ceea ce-ţi doreşti” şi nu “ţara pe care ţi-o doreşti”? Pentru că nu ne dorim să fim idealişti, trebuie să ne păstrăm credibilitatea şi ştim cu siguranţă că nu există formaţiuni politice care să schimbe în totalitate aspectele pe care un individ pe percepe ca fiind negative.

Canale de comunicare:

Online: Social media (Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin etc), Youtube, Website-uri fiecarevot.ro si iqads.ro, bloguri (colaborare cu bloggeri care să susţină cauza, preferabil pro bono), Google display;

Outdoor/indoor: mesh-uri pe clădiri (în funcţie de buget), colaborare cu pub-uri, restaurante, cafenele (afişarea print sau digital a mesajului), clinici private, companii, lanţuri de magazine;

Altele: Concurs before and after - pe termen lung, 2 ani – postarea pozelor cu timbrele “votat” pe spatele buletinelor, la fiecare sesiune de alegeri, urmând ca la finalul celor 2 ani să se aleagă un câştigător prin tragere la sorţi. Eventual, se poate adăuga cerinţa ca alături de poză să fie menţionată o rezoluţie pentru viitorul ţării, adică ceea ce milenialul îşi doreşte să obţină prin vot. Rezoluţiile pot fi strânse într-un format electronic şi făcute publice actorilor politici.

Endorsment: Vedete, lideri de opinie – materiale video (colaj)

Mulţumim.

Embed:
74 / 128 [cele mai recente]
de Natalia Ştefănescu şi Cătălin Gazdac
voturi: 68
Votul s-a incheiat. Pentru lucrarile inscrise la editia Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza! s-a votat in perioada 21-02-2019 -> 07-04-2019

Da LIKE si urmareste IQads pe Facebook.

Comentarii