TheCreator

Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!

România, 2029: Orice reţea de socializare este interzisă.

Inscrieri
21 Feb - 31 Mar
Categoria
DESIGN
Voturi
21 Feb - 07 Apr
Anunt castigatori
08 Apr
75 / 128 [cele mai recente]

Cuvinte cheie: consecințe, viitor, îngrădirea libertăților, cenzură, control, schimbarea societăţii

Premise:

“Future Fear of Missing Out” - prefigurarea unor consecințe grave, extreme, date de pasivitatea în procesul de votare. Milenialii consideră că libertatea de comunicare şi exprimare este un dat. Şi aşa ar trebui să fie, însă cazurile în care acest drept este luat sunt nenumărate de-a lungul istoriei. Mesajul trezeşte indignare şi revoltă. Comunicarea online prin rețelele sociale este un fenomen de care cu toții am devenit dependenți, iar ideea ca această posibilitate să fie luată trezeşte un sentiment mobilizator: teama.

Măsurile luate de guvern sunt menite să controleze masele de oameni, sub pretextul siguranței lor. Este cu atât mai revoltător când o îngrădire a libertății este ascunsă sub un pretext nobil.

Lovitura cea mai puternică pentru un milenial este îngrădirea libertății în online. Să ne gândim cum a fost când Facebook şi Instagram au încetat să funcțoneze o noapte
Măsuri cât mai absurde, cât mai incomplet enunţate, pentru a stârni revolta. Este nevoie de puțină revoltă pentru o mobilizare eficientă.

Mini serie:

Mesajele pot fi concepute cronologic: cetățenii sunt protejați de rețelele sociale, accesul la Internet este restricționat, urmează o închidere a granițelor şi “curățenia” interioară.

Romania, 2031
Pentru siguranța cetățenilor, accesul la Internet este permis doar prin acordul Poliției Online, după o analiza detaliată.

România, 2033
Pentru siguranța cetățenilor, turiştii străini, care vor să intre în țară, trebuie să obțină un permis de la Poliția Liberei Circulații, după o analiză în prealabil.

România, 2035
Frauda poate fi demonstrată dacă e surprinsă de minim 10 persoane în acelaşi timp. Pentru protecția cetățenilor, grupurile mai mari de 8 persoane sunt interzise.


Canale de comunicare:

Online: Social media (Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin etc), Youtube, Website-uri fiecarevot.ro si iqads.ro, bloguri (colaborare cu bloggeri care să susţină cauza, preferabil pro bono), Google display;

Outdoor/indoor: mesh-uri pe clădiri (în funcţie de buget), colaborare cu pub-uri, restaurante, cafenele (afişarea print sau digital a mesajului), clinici private, companii, lanţuri de magazine;

Altele: Concurs de idei - pornind de la aceste măsuri fictive, participanții sunt rugaţi să-şi imagineze un astfel de viitor al României şi să prezinte alte măsuri considerate de ei absurde, dar posibile.

Endorsment: Vedete, lideri de opinie – materiale video (colaj) prin care persoane publice vorbesc despre alte măsuri de acest gen.

Mulţumim.

75 / 128 [cele mai recente]

Lucrare creata de Natalia Ştefănescu şi Cătălin Gazdac

Voturi: 70