Dacă rochia ta de mireasa se decide in urma unui poll, participi? - Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza! Subcategoria 1. Pentru cresterea participarii efective la VOT din: DESIGN

Inscrieri: 21.02 31.03 Voturi: 21.02 07.04 Anunt castigatori: 08.04.2019
45 / 128 [cele mai recente]

“Chiar nu vreau sa mai aud toate discutiile astea tensionate in jurul meu. Am lucruri mai bune de facut decat sa merg la vot pentru ca pe mine nu ma influenteaza cine castiga alegerile. Eu imi vad de treaba mea. Si ma descurc foarte bine si asa, oricum nu mă afecteaza direct.” (2019, Romania, Femeie, 22 – 28)

Campania “Cum ar fi daca?” isi propune constientizarea faptului ca lipsa exprimarii votului inseamna practic cresterea ponderii votului in rezultatul final celor care au opinii si nevoi diferite de ale tale. Neprezentarea la vot inseamna delegarea deciziei asupra viitorului tau celor care participa.
Nunta reprezinta o referinta in viata femeilor. Este un moment in asteptarea caruia construiesc in timp o poveste care reflecta convingerile si valorile personale despre viata. Similar cu votul, rochia de mireasa reprezinta simbolul unei decizii extrem de personale insa in opozitie de vot, avand in vedere rezultatul tangibil, persoanele in cauza si-ar apara vehement dreptul de a alege.
Felul in care ma imbrac spune ceva despre mine pentru ca eu ALEG.
Planul de promovare se va baza pe un mix intre promovarea mesajului online pe site-uri de profil precum si offline la evenimente precum Targurile de Nunti in perioada Aprilie – Mai (Marriage fest 5-7 Aprilie in Palatul Parlamentului, Targul Miresei 17 – 19 Mai Romexpo). In cadrul targului se pot monta rame pentru poze la fata locului cu mesaje tip “Eu imi aleg singura rochia. #sieualeg” care in baza unui share pe facebook / Instagram pot aduce un discount la standurile expozantilor). Targurile de Nunti pot fi de asemenea o oportunitate de interactiune intre grupurile civice care promoveaza importanta votului si participantele la eveniment indiferent de varsta, localitatea de domiciliu si orientarea politica.
Executii suplimentare pentru amplificare online:
• Dramatizarea unor momente in viata cand nu si-au exprimat opinia in confruntarea cu autoritatea, fie pentru ca nu au putut, fie pentru ca au evitat conflictul
- Iti amintesti cand ai fost prea tanar sa mergi la mare cu prietenii tai? Acum #sieualeg
- Iti amintesti nota mica pe care ai luat-o la desen pentru ca ai avut alta interpretare? Acum #sieualeg
- Iti amintesti cand ai vrut sa vorbesti si ai tacut?
- Iti amintesti cand te-ai lasat apostrofata de profa ta, stiind ca ai dreptate, dar nu ai facut nimic pentru ca E PROFA! Acum #sieualeg
• Exagerarea unor functii si atributii ale aplicatiilor pe care le folosim de zi cu zi, transformandu-se intr-o autoritate in sine. Autoritate care poate fi interogata printr-un gest foarte simplu, un like, un install, o postare, etc
o Cum ar fi daca aplicatia de ride sharing ar decide in locul tau unde vrei sa ajungi? Ai riposta? #calavot, #sieualeg
o Cum ar fi daca platforma de socializare ti-ar impune urmatoarea vacanta in functie de preferintele tale? Ai da like-uri? #calavot, #sieualeg
o Cum ar fi daca internetul ar oganiza majoratul tau? Ai da join? #calavot, #sieualeg

Embed:
45 / 128 [cele mai recente]
de Irina & Sache
voturi: 26
Votul s-a incheiat. Pentru lucrarile inscrise la editia Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza! s-a votat in perioada 21-02-2019 -> 07-04-2019

Da LIKE si urmareste IQads pe Facebook.

Comentarii