Bulldog - Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza! Subcategoria 1. Pentru cresterea participarii efective la VOT din: DESIGN

Inscrieri: 21.02 31.03 Voturi: 21.02 07.04 Anunt castigatori: 08.04.2019
37 / 128 [cele mai recente]

Bulldog

Cand nu votam aleg altii in locul nostru iar cei ce nu merg la vot trebuie sa constientizeze cum arata aceasta realitate ulterioara. Dar aceasta constientizare se poate produce in multe feluri.
Eu am ales un mesaj lejer, imbracat intr-o gluma dar care nu isi pierde din esenta serioasa. Millennials sunt tineri deschisi la minte, relativ educati, consumatori de tehnologie, glume si noutati. Si nu in ultimul rand sunt iubitori de animale, zic eu. Animale care in acest caz sunt purtatorii unui mesaj cu implicatii serioase in comunitate, dar care in acelasi timp atenueaza din gravitatea acestor implicatii, pentru ca animalele sunt foarte dragalase.
Executia atasata este una dintr-o serie mai mare de vizualuri, in care diferite animale de companie-pisica, papagal, hamster etc., sau din ograda-purcel, iepure, cocos etc., apar imbracate sau coafate de catre stapanii lor, in moduri hilare si cu valente de ridicol.
Privitorul se va amuza descoperind un astfel de afis insa in sinea lui va stii ca niciodata nu va lasa pe cineva sa il trateze in acest fel si daca are puterea sa refuze va refuza de fiecare data un astfel de tratament. Daca nu isi exercita insa puterea de a alege va exista cineva care il poate pune intr-o astfel de situatie.
Fiecare din afisele de campanie va beneficia de o suprafata plastifiata pe care se poate scrie, iar in partea de jos a copy-ului trecatorii pot folosi markerul si buretele atasat afisului pentru a completa cu DA sau NU raspunsul la intrebarea vizualului. In acest mod campania devine una interactiva si ii invita pe trecatori sa exerseze putin votul in afara sectiei de votare. Millennials fiind deschisi la noutate, la chestii cool vor fi mai atrasi de acest gen de interactiuni.
Afisele speciale vor fi plasate in zone cu trafic pietonal mare, ex: metrou Unirii, Universitate, P-ta Romana samd. pt a putea beneficia de o expunere cat mai generoasa.
Campania este declinabila pe retelele de socializare unde acest tip de vizualuri cu animalute in ipostaze amuzante pot circula si forma obiectul unor forme lejere de vot tip facebook (like, unlike) doar ca aici votul se practica cu DA sau NU. Totul deci intr-o nota degajata si ofertanta ca subiect de discutii intre consumatorii de digital, fie ca aceste discutii se poarta online fie ca se poarta offline.

Multumesc

Embed:
37 / 128 [cele mai recente]
de Ionut Alexandru Lungu
voturi: 30
Votul s-a incheiat. Pentru lucrarile inscrise la editia Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza! s-a votat in perioada 21-02-2019 -> 07-04-2019

Da LIKE si urmareste IQads pe Facebook.

Comentarii