Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!
Barba Verde
Barba Verde
Noutatea este esenta si mesajul cheie al acestei campanii. Millennials sunt o categorie de oameni mereu deschisi la nou si la cool. Fie ca e vorba de coafura, imbracaminte, locuri frecventate, excursii samd. ei sunt mereu conectati la noutate.
Tot o noutate insa ar fi pentru ei sa mearga la vot, iar aceasta campanie ii invita si ii sprijina in a descoperi lucruri si experiente noi, sugerandu-le ca si mersul la vot poate fi una dintre aceste experiente, ei neavand dpdv statistic acest obicei.
Mesajul este unul prietenos si este comunicat sub forma unei sugestii si nu sub forma unui indemn direct. Pentru ca la final ei decid si nu cred ca le place sa li se spuna ce sa faca. Mesajul deci nu este unul invaziv.
Vizualul face parte dintr-o serie mai mare in care diferite tipologii de Millennials, fete si baieti, sunt prezentati publicului larg, fiecare cu noutatea pe care doreste sa o incerce. Millennials sunt deci actorii principali ai acestei campanii, purtatori de mesaj si poate chiar modele pentru altii.
Campania este declinabila si in retelele sociale unde Millennials sunt invitati sa se pozeze si sa isi posteze imaginile in care isi afiseaza ultimele experiente noi, consumate sau din cele ce urmeaza a fi consumate.
Multumesc
Lucrare creata de Ionut Alexandru Lungu
Voturi: 30