Număr maxim de cereri la Dumnezeu atins. - Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza! Subcategoria 1. Pentru cresterea participarii efective la VOT din: DESIGN

Inscrieri: 21.02 31.03 Voturi: 21.02 07.04 Anunt castigatori: 08.04.2019
14 / 128 [cele mai recente]

Publicul țintă al acestei campanii e generația Millennials, dar cumva atinge și generațiile mai vechi, cu predilecție destul de mare spre "cele sfinte".

Vizualul campaniei e facut să îți atraga atenția prin nota minimalista a ilustrației și mesajul sarcastic - pe fond pastel, ca sa nu "îți bată ochiul". Puțin umor nu strica niciodată, mai ales dacă e unul cu substrat înțes pe deplin de categoria țintă, cu o dorință mai pregnantă de a-și controla singuri viitorul.

Amplificarea campaniei se poate face prin afișe, stickere și alte materiale promoționale amplasate în locurile în care millennialșii își fac cel mai des veacul (cluburi, festivaluri etc.), cât și prin campanii de social media.

Embed:
14 / 128 [cele mai recente]
de Alexandra Lazăr
voturi: 42
Votul s-a incheiat. Pentru lucrarile inscrise la editia Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza! s-a votat in perioada 21-02-2019 -> 07-04-2019

Da LIKE si urmareste IQads pe Facebook.

Comentarii